Nejste přihlášen/a.
světlomet z druhovýroby made in china ( například depo) bez motorku , krerý se přendá ze starého světla stojí něco kolem tisícikoruny a svítí 3x lépe než rozleštěné světlo, které po pár měsících na slunci stejně zajde...
S přeprodavatelem DEPO mám špatné zkušenosti, konkrétně mlhovky Felicie (i pro Fabii RS). Lepší zajít na vrakoviště a vybrat světlomety z garážovaného auta.
To je pravda, rozleštěný to je na chvilku... To se dělá hlavně na technickou... Lepší už je nové světlo, byt třeba DEPO. A samozřejmě DEPO není jako DEPO, záleží do jakého auta atd. Nedávno jsem se setkal s originálním světlem do Audi a už to také nebylo to co to bývalo... Taky už byla vidět úspora ve výrobě... Měl jsem DEPA na FoFo 11let a tak poslední 4 roky byl po nich prd, ale pořád byla daleko lepší než mnohá světla co provozuje hromada lidí zcela normálně... U mně je na prvním místě abych dobře viděl... Né že ušetřím nějaké kačky za každou cenu...
Lak musí mít UV filtr.
Normálně přebrousit, pak přelakovat lakem s UV filtrem, lepší když to stříkne lakýra který to má v ruce a nebude to poblitý varhánkama...
Často je výhodnější vzít nový celý světla např. TYC.. Na těch starých beztak bývají i vyšeptalý paraboly, takže přeleštění sice pomůže dost, ale do stavu novýho světla to nevrátí...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.