Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

E90 330D vs. E60 530D

Od: ales* odpovědí: 3 změna:

Ahoj,
rád bych v blízké době koupil jedno z výše uvedených aut. Nakláním se spíše k E60, ale nechci aby mě to auto sežralo zaživa Pětka mě láká už proto, že i po faceliftu tam nechali M57, kdežto u trojky ji nahradili N57, která má rozvody vzadu. To je takovej strašák.
Jaký je mezi auty rozdíl, bavíme-li se o jednoduchosti mechanických součástí a dejme tomu i cenách ND? Prohnu se v případě pětky nějak výrazně víc nebo jsou rozdíly minimální? Jako obvykle se informace dělí do dvou skupin, jedna tvrdí přesný opak toho, co tvrdí druhá. Zatím jsem porovnával ceny dílů tak letem světem, některé díly jsou totožné pro oba vozy. Ceny ramen atp. se pak liší většinou v rámci stovek. Nějaké věci si na autě chci dělat sám, proto mě zajímá komplikovanost provedení.
Díky moc za odpovědi
Jo a neodpustím si ponechání vzkazu pro životní rádce:
Počítám s tím, že za jakýkoliv z těch aut budu platit více než za "obyčejný" auto. Ptám se pouze na rozdíl cen mezi dvěma vozy. Po tom, co jsem si rok zpět zkusil projet E46 330XD, jsem pevně rozhodnut, že chci jít do BMW.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Buď chcete po nástupu spadnout na úroveň asfaltu a řídit sportovní auto nebo se vozit s rozumným komfortem.
E60 je celkově zastaralejší než E90 (podobně jako tomu bylo u E39 a E46). Trojky přišly později.
Ceny dílů, složitost a spolehlivost jsou prakticky stejné.
E60 má hliníkovou kastli, takže se hůře a dráž opravují bouračky.
E60 je pohodlnější a bude mít lepší výbavu.

ales*

Kastle jsem si vědom, je to věc, na kterou si musím dát pozor už při koupi - občas se prý stalo, že bouraný předek někde v servisu rovnali, což by se nemělo. Přijde mi zvláštní rozhodnutí nedat do E60 LCI také N57, no jsem za to rád, mohu tak koupit o něco novější vůz se starou M57.
Těší mě informace, že na tom jsou v ohledech, na které koukám, více méně stejně. E60 se mi líbí více. Na mobile.de je poměrně široká nabídka obou vozů, pětky mají vyšší nájezdy, ale to se dá čekat a moc na to neberu ohled. Kupodivu se cenově pohybují také podobně.
Doporučil by jste u té E60 automat z hlediska spolehlivosti? Vyloženě špatné slovo jsem zatím neslyšel.
Děkuji za odpověď

Já jsem automatovej, takže doporučím pouze automat

Myslím, že hrozba 30 tisíc za spojku a setrvák nebo 50 tisíc za repasi automatu už není takový rozdíl a za to pohodlí stojí. Jsou tam šestikvalty ZF, ty jsou relativně spolehlivé, ale hodně záleží, zda se aspoň někdy měnil olej - a bohužel se většinou neměnil nikdy. Je to prostě o kusu, riziko je vždy.

Hodně lidí tvrdí, že do BMW (a kor do trojky) patří manuál, ale záleží přece na osobních preferencích

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]