Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chci se zeptat na toto. Mám automobil ve značkovém servisu se závadou takovou, že když jsem jel třeba do obchodu a vrátil jsem se z nákupu, tak někdy se stalo, že jsem automobil nemohl nastartovat.
Až po nějaké době jsem ale vždy motor nastartoval. Dal jsem auto do značkového servisu a oni po diagnostice řekli, že je to snímač otáček na vačce. Po výměně snímače prý stále nestartuje a zase zjistili, že by to mohlo být čerpadlem na nádrži.
Jedná se mi o to, že už teď po mně chtějí 10000 Kč za opravu + dalších 10000 Kč za to čerpadlo, kdyby to tím mohlo být. A chci se zeptat, jestli mám zaplatit za ten snímač otáček, když to vlastně tím není a oni vyměnili dobrý díl za dobrý. A teď se mi snaží vnutit další investice do dalšího dílu na výměnu. Tímto jejich přístupem mi přijde, že za chvíli po mně budou chtít za opravu třeba 30000 Kč a závada nebude vyřešena. A když jsem jim řekl, že už víc investovat nebudu, tak mi řekli, že to opraví třeba za těch 20000 Kč a když na to nebudu mít, tak prý si auto vyzvednu až na to budu mít...
Tak nevím co to je za jednání. Myslím si ale, že ten snímač otáček, bych jim neměl vůbec platit? Co si o tom myslíte?
Děkuji
Mě se stalo něco podobného,spadla mi teplota vody,tak jsem myslel,že je to termostat,on tam dal jinej,já jedu domu a teplota zase vprd..,tak se tam vrátím reklamuju to,on si vzal ten jejich notas a dal to na diagnostiku a že prej to je čidlo teploty,auž poprvé jsem viděl,že to diagnostiku měřil,tak mu říkám proč to nespravil hned a on na,to,že jsem říkal termostat,tak to spravil a chtěli zaplatit,já říkám že je to reklamace,že jim nic nedám,oni že mám smůlu,že pudu domů pěšky,nechal sem si zavolat majitele,všechno jsem mu řekl,a říkám mu,jestli odsud odejdu po svejch,tak se vrátím s televizí a novinářema a okamžitě jsem měl klíče,všechno jsou to vychcánci a zloději,nesmíte se dát.
Že si od nich vypýtajte záznam z diagnostiky z dňa pred opravou,že kde bola chyba. Ak by bolo vadné čerpadlo,tak do toho servisu neprídete,ale vás tam dotiahnu.
Jenomže čerpadlo se třeba jednou rozběhne a jednou ne... Není absolutní 1/0... Taky jsou takové příběhy... Teď jsem viděl prohořívající konektor u čerpadla... To jelo... Nejelo... A třeba i spálilo 20A pojistku...
Spíš bych to viděl i mnohdy přes složitost hledání závady na nízkou úroveň servisu... Nejlepší závada je vlastně když to nejede... Určitě lepší než když to jede a jenom chvilkama ne... Snímač otáček se dá celkem slušně odchytit osciloskopem a čerpadlo jednoznačně měřením...
Záleží jak je sepsaná zakázka..
Počítej že budou tvrdit že čidlo vačky bylo vadné = můžou účtovat. Musel bys znaleckým posudkem doložit že čidlo bylo v pořádku a šlo o jejich chybnou diagnostiku závady..
V každým případě dobrý ceny
A šel bych jinam, dělají metodou pokus = omyl.. Změřit tlak paliva při startu je naprosto primitivní věc a hned je jasno jestli to je čerpadlem nebo ne.. V autorizáku žádný překvapení, je v nich spousta lemplů který se jinde nechytnou..
Čerpadlo si můžeš vyměnit sám, dovolim si odhadnout že to bude tak za 2k.. U většiny aut jednoduchá záležitost..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.