Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Měnili by jste ho?

Od: slavo® odpovědí: 15 změna:

U jedničkové fabie asi zlobí kompresor - stále více indicíí tomu nasvědčuje.

Nový se mi do toho kupovat nechce - dá se někde sehnat repasovaný funkční a nebo nemá cenu tam dávat repasovaný?

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

Asi? Jak?

Řemenice? Regulační ventil? Málo oleje? Málo média? Neprůchodnost systému?

 

zaseja

2x

Otázka je jak jsi poznal že zlobí kompresor


Nezávisle několik servisáků se k tomu přiklání.

Náhodně se přepíná z chladu na teplo a naopak a pomůže jenom vypnout zapalování.

A jedná se o kompresor klimatizace jak tu někdo napsal.

asd1

Klapky ventilace, čidlo tlaku, ŘJ.. Samotný kompresor bude spíš OK, nebo třeba jen spojka občas nesepne...

zaseja

Musíš hledat postupně, u mě původně nutná výměna kompresoru a nakonec jenom očištění dosedací plochy spojky.

Bohužel jsou tam velký závislosti, začni kontrolou vypínače AC v palubce, pak jestli dochází proud do tlakového spínače u kompresoru, pak jestli prochází tlakovým spínačem ke spojce, to je závislý na tom, jestli je dostatečný tlak média v klimatizaci, pokud není, tak nejdřív nechat naplnit, zase změřit napětí za tlakovým spínačem, jestli je sepnutý a převádí, zjistit, jestli dochází do spojky a jestli ta spojka spíná, ve finále je třeba tlak média na hranici a tlakový spínač občas sepne a občas zůstane vypnutý, nebo je zarezlá spojka a občas se nepřitáhne, ta rez je velký izolant magnetizmu, a nebo taky může jenom někde být uvolněný káblík a chvěním si to dělá co chce. Tou spojkou myslím řemenici, omlouvám se za nepřesnost

asd1... fabia nemá elmag spojku kompresoru

asd1

Máš pravdu jede furt a výkon je řízený regulačním ventilem v klimakompresoru..

 

asd1

1x

Fabka a kompresor?

Asi kompresor od klimy

 


0x

No jestli chceš klimovat, tak ho nech spravit. Taky může upadnout řemenice a uletět řemen.

 

jabra

0x

napích bych to na PC s XP a zjistil závadu hned a nechal opravit.K tomu ještě karoserii,brzdy...no prostě celý starý auto.U F1 kompresor?

proč s XP? Na W10 to nejde?


VAG alias diagnostika nic nehlásí - žádnou chybu.

Slavo, kompresor diagnostikuje plnička klimatizace! Její tlaky nízkého a vysokotlakého okruhu. Ne VAG. Ten jen ukazuje a měří regulaci, sepnutí ventilátorů, atd...


Tak proč to třeba 3 hodiny jede v kuse bez problémů a chladdí jako divé a jindy třeba za 10 minut to místo studeného začne foukat teplý vzduch a regulace teploty nereaguje - je ale slyšet při té změně jako by se změnil zvuk motorku ventilátoru a jediné co pomůže aby to zase fungovalo tak jak má vypnout a znovu zapnout zapalování.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]