Nejste přihlášen/a.
To prostě nejde takhle říct. Samotný motor zvládne 500 tkm skoro každý, ale mnohem dřív odejdou díly okolo něj - vstřiky, turbo, atd... Z vašeho výběru jsou největší držáci z aféry dieselgate, tedy ten Golf 6, Passat 7, Octavia 2, pokud se bavíme o dieselech. Z benzínových bych pak šel až do 1.4 TSI 110 kW v Octavii 3.
já ti to převedu, passat si koupí nemecký 29-letý německý obchodní zástupce, ketrý jezdí každý den trasu dresden-leipzig, 1x týdne dresden - Hamburg...za 2 roky najede 290 tis km ...
passata si koupí 70-letý bavorský důchcodce ketrý jezdí 1x týdně na chalupu 40 km a v neděli do čr na sachr-dort 60 km...
29 x 70 je 99, ted si sečti ty najeté kilometry u obou aut a vyděl 99...vyjde ti číslo, které stačí u konkrétního passatu vždy jen vynásobit aktuálním věkem aktuálního majitele
ostatní části dotazui jsou skutečně hloupé, odpovědi bych hledal v recenzích světa motorů a garáž cz, na xoutube má SM krátká videa...
netradiční srovnání, ale tohle jsou zkušenosti ze života:
vezmi to takhle, pokud je auto servisováno v autorizáku, tak je 10 tisíc km jako jeden 3 roky u lidí. 300 tisíc km= 90 let života lidského. Protože autorizák=komerční zdravotnictví, kde si píší jen úkony a práci flákají. Když autu něco je, tak se na něj dívají v autorizáku jako na simulanta, jako týpek v bílým plášti na lidi u doktora.
Bohužel nejednou si na autě v autorizáku vybíjejí vztek a mlátí kladivem do podvozku, když jim práce nejde.
Pokud je auto servisováno u garážníka, co sice nemá nablejskanej hangár jako autorizák a umí dát autu i lásku, tak je 100 tisíc km jako tři roky u lidí. 300 tisíc km=9 roky života. Garážník přistupuje totiž k autu jako šaman k člověku, který potřebuje jeho pomoc. Umí nahlédnout do jeho nitra a nejde mu jen o peníze, ale i o dobro věci-HLEDÁ PŘÍČINY PORUCHY. Nemlátí zbytečně do dílů, ale používá aspoň základní přípravky-stahováky. Garážník nebojí se použít i netradiční přístup a bádá po příčíně, nikoliv jen zápas s následky, to znamená neustřihává dráty ke kontrolkám, které svítí a signalizují u auta "nemoc"
Garážník má většinou milý přístup k zákazníkovi, umí se vcítit do jeho pocitů a uvědomuje si, že auto je pro mnoho lidí nezbytný prostředek k živobytí.
Samozřejmě jsou i výjimky a autorizák může být i velmi zřídka poctivý
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.