Nejste přihlášen/a.
Ford Focus 1 rok výroby 2003 nebo 2004 motor 1.6 74kW POZOR VŠAK ABY NEBYL ZESPODU MOC ZKORODOVÁN. VELMI ODOLNÝ PODVOZEK navzdory zadní víceprvkové nápravě. 3 krát zdeformován ráfek v díře na silnici, geometrie OK!
Bohužel najít neshnilej neolítanej je hledání jehly v kupce sena.. Jinak souhlas. Ale je třeba mít tak 30k když vyskočí nějaká Fordí vychytávka typu poloosa, axiální vůle na klice, děravá chladicí jednotka (někde je komplet chladič + klima = měníš oboje ) Jinak dobý spolehlivý auto, podvozek opravdu výborný, motor taky (pokud netrefíš kus který žere olej - příčina nejspíš honění za studena a dlouhý intervaly výměny oleje..)
a jako dobrý levný auto nahodima zase Punto 2FL motor 1,2 8V. Nebo Pandu se stejným motorem.
Dobrý den,
ze své zkušenosti Vám mohu poradit Ranult Thalii 1.2 55 Kw - 2010 rok výroby. (Vlastním ho).
Mala spotřeba, nízké provozní náklady na spotřební díly a náplně.
Dále Vám mohu doporučit Dacii Sandero, Dustera a nebo Logan MCV. Všechny auta jsou držáci a jejich majitelé si je chválí.Nízka spotřeba, blbu vzdorný motor a nízké servisní náklady. Osobní zkušenost mám s Loganem MCV II. (vlastním ho)
Ze své zkušenosti Vám mohu ještě doporučit Feliici. Jednoduché auto, opravu si zvládne šikovnější kuitl z garáží a vercajkem udělat sám.
Snad Vám to trochu pomohlo.
Motor RHY, ale mně osobně 3O7 nevyhovuje-ale problém je že jsem krapet jinak prostorově řešen-vždy se při nastupování (jak za volant , tak vedel řidiče) uhodím do hlavy.Ale pokud bych ho bral-nebudu se ani vyhýbat motoru 1,6-16V 80kw ši třeba (nwn zda se dával) třeba 1,8i16V typ LFY, či silnější variantu HDi (trošku složitější motor ) s 80kW.
Před několika lety se mi všichni smáli, že jsem pořídil auto od žabožroutů - Xsara Picasso. Nedám na to geniálně vymyšlené auto dopustit, pro starší lidi k nezaplacení protože je poměrně vysoké a má spoustu užitečných kastlíků. Projel jsem s tím kus Evropy, ročně cca 25-30 tisíc kilometrů. Teď se ho musím zbavit, protože mne přítelkyně ukecala na větší verzi kam se vejdou zavazadla více lidí. Ale i dnes bych s tím Picassem klidně jel kamkoliv.
MK 1 jsou už starý piksly, hodně reznou bývají olítaný.. Najít dobrý kus není jen tak.. Reznou nápravnice, prahy u kol, brzdový a palivový potrubí.. Naftový motory nebrat a když už tak TDCi nejlíp dvoulitr a projet si ho diagnostikou (čerpadlo + vstřiky). MK2 rezne míň ale taky dost, taky nejlíp facelift.
Neboj se Citroenu, Peugeotu, Fiatu... Koncern je na danou kvalitu předražený, třetinu peněz připlatíš jen za značku a kvalita tomu neodpovídá.. Podle mých zkušeností jsou např. Fordy obecně spolehlivější než Škodovky, resp. rozhodně nejsou poruchovější. Samozřejmě každý auto má svoje mouchy. Dacie je starej Renault, dost reznou, to asi koupit nový/ zánovní a max. v 10 letech se toho zbavit..
Když Ford Focus, co se tak poohlédnout po Ford C-max? V podstatě úplně stejný auto, jen kousek vyšší, takže se lépe nasedá i vysedá, je z něho lépe vidět. Mám C-max dvoulitr benzín v automatu a maximální spokojenost. Za ty roky co ho mám jen běžná údržba, oleje, brzdy.
@asd1
co set týká koroze FF MK1, tak záleží, kde byl vyroben, to se pozná z VINkodu, ty, co byly vyrobeny v Německu, jsou dodnes překvapivě v pohodě. Těch závodů na FF MK1 bylo víc, nejvíc rezly ty z VB
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.