Nejste přihlášen/a.
Odpojí se svazek elektriky (gumový husí krk je přístupný po otevření dveří řidiče) a podle schématu se přivede napětí na patřičné dráty dle typu dveří (výbavy).
Nezvládneš.
Dveře nejsou na elektromagnet. Odpojením baterky si nepomůžeš. To by pak dělal každý a každé auto by se dalo snadno ukrást. Je tam servo, které přesune díl zámku.
Že i po odpojení nejde otevřít zablokované dveře vnitřní kličkou
Možná bych se takhle ptát neměl, ale: Z vnějšku otevřít jdou normálně? Není to jen přepnutá dětská pojistka dveří?
Str. 31 návodu k obsluze
@anony: Díky za upřesnění. V tom případě neporadím. Jedníčkovou Fábku nemám a neměl jsem a u dvojkové mechanika zámků zatím drží, narozdíl od Felicie, kterou jsem rozebíral nejméně 20x, pravda většinou u předních dveří.
Jak k tomu došlo je delší historie a nemyslím si, že důležitá. ale možná by to hodně napovědělo. V opačném případě, pokud se chcete dostat k zámku dveří, je třeba demontovat čalounění s příslušenstvím, dále ovládání stahování oken (po zajištění skla, aby nespadlo) a následně demontáž zámku. U jedničkové Fabie jsou ještě šrouby a matice pro uchycení stahování oken, u novějších je to nýtované, musíte odvrtat a následně použít k tomu určené matice...Ale ve vašem případě bude možná mnohem jednodušší řešení opravy ...pokud odtajníte to "nedůležité"...Nejdou vůbec otevřít, chápu správně?
I jedničková Fábie má začátkem výroby šroubované a pak nýtované.
Tuším ale, že zadní dveře jsou an šroubech vždy, ale nevím to jistě. Jistě vím, že šrouby/nýty byly začátkem a koncem výroby u modelu F1 (ne všechny F1 mají pouze nýty nebo pouze šrouby).
a nebo opačně. Vzadu vždy nýty a vepředu zezačátku šrouby a fl nýty...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.