Nejste přihlášen/a.
Zdravím rádci.
Pár dní zpět jsem najel v menší (?) rychlosti na obrubník pravým předním kolem, prorazil zboku gumu a narazil ráfek. Po výměně kola slyším z těchto míst přerušovaný hluk (hučení), měnící se s frekvencí otáčení kola. Hučení začíná cca od 40 (50) km/h, do levotočivé zatáčky (zatížení kola) hluk na chvíli přestane, do pravotočivé zatáčky hluk lehce zesílí (odlehčení kola). Mám tip na poškozené ložisko v náboji, které ještě nebylo jako jediné měněné (auto: Xsara 1.4, nájezd 207xxx km). Geometrie se nezdá být hnutá, auto nezatáčí do strany. Co tipujete Vy? Může být chycené i ložisko na poloose? Díky za tipy.
Zaměř se na ložisko kola v náboji - ráz mohl obtisknout kuličky do oběžný dráhy = začne to vrnět...
Vrčt/ hučet může i guma = přehodit kola jestli se to změní..
Je dobrý změřit geometrii, mohlo se klidně i ohnout rameno a poznal bys to až podle sjetí pneu... Ale pokud se nezměnilo natočení volantu při jízdě rovně tak se to nejspíš nehlo..
A ta nová guma je nová nebo starý šrot? Nemá bouli? Kolo se podařilo vyvážit? Zkus místo něj nasadit rezervu nebo přehodit na zadek.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.