Nejste přihlášen/a.
Si změř akceleraci z nuly na 100 a bude jasno jestli to je pocit nebo opravdu.. Pokud máš po čipu graf průběhu výkon/ otáčky tak to jde spočítat přesně za kolik to má být... Nebo tabulkové zrychlení pro 63 kE a čipnutý musí jet o dost líp.
Nebo změřit na brzdě.
Můžeš projet diagnostikou hodnoty a porovnat s normálem, pro čip bude jiný tlak turba a dávka paliva než pro origo nastavení.. Pak se dá rovnou jít najisto co je blbě... Regulace tlaku turba, váha vzduchu, čidlo teploty, lambda atd.
U turbomotoru úplně v pohodě... Otázka co na to spojka apod jestli pro silnější verzi je stejná nebo jiná. 1,2 TSI se dělala i 81 kW v továrním nastavení, klidně to může být jen SW (nebo tam může být i jiný turbo atd. nevim)
Např. Ekobuřt 1,0 se dělal buď 74 nebo 92 kW a liší se jen SW...
Ano třetina navíc musí být sakra rozdíl.. Jezdit netřeba, bohatě stačí stopky a změřit za kolik dá 0-100 nebo pružné zrychlení z 60 a porovnat s tabulkou klidně pro verzi Fobie TSI 81 kW, pokud má stejně dlouhý kvalty tak by to mělo být podobné..
@jenyk technologie se trochu posouvají. Třeba nový Yaris GR má tříválec 1.6 a těch kobyl rovnou 260 A takový Koenigsegg Gemera má dvoulitrový tříválec a o výkonu 600 koní.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.