Nejste přihlášen/a.
Měl jsem na autě neznámý únik chladící kapaliny.(to byl důvod proč sem ho dával do servisu)
V autoservisu mi zjístli že je prasklé těsnění pod hlavou motoru.
Benzin,1,4 ,66KW
Na autě měnili:
zapalovací svíčky, vzduchový filtr,olejový filtr,chladící kapalinu,kompletní sada těsnění motoru,kopletní rozvod (kolo+řetěz), napínací rameno,žebrovaný klínový řemen,ozubený klínový řemen, termostat zdvihového ventilu,snímač otáček vačkového hřídele
Mám nyní tento problém:
Auto nastartuji,dám neutrál ...auto se 3 sekundy třese,3 sekundy dobrý,3 sekundy třede,3 sekundy dobrý...
Jakmile auto projedu a zahřeju motor a stojím někde na křižovatce,tak už to tolik nedělá,ale když se na to soustředím tak se to třepe v určitých intervalech také ale už né tak razantně.
Avšak čím déle stojím tak se opět síla třepání zvyšuje.
Otáčky motoru jsou při volnoběhu konstatní 800 otáček/minutu. Když při neutrálu dám trochu plynu na 1000 otáček/minutu či vyšší a držím,tak se to neklepe.
Při jízdě problém také není.
Kde může být problém? Myslíte,že se to časem " usadí " nebo je to na reklamaci?
Reklamuj..
Může to být klidně i blbě usazený silentblk motoru resp. jinak než byl a starý unavený je měkký a motor se pak třepe, obvykle nejvíc na volnoběh..
Diagnostika - je velký rozdíl přečíst pamět chyb nebo načíst live data z čidel a provnat hodnoty s normálem, korekce, lambdy proměřit osciloskopem apod...
Tak sem sice amatér,ale pokud se auto třese když stojím tak asi není v pořádku,nehledě na to, že to tak předtím nedělalo.
Píšeš..3 sekundy třese, 3 sekundy dobrý...takový projev má egr.
"Na dálku těžko posoudit." nikdo tu nevidí jak se třese...
Třepání rozhodně normál neni, ani to cyklování. Může to mít i mechanickou příčinu a ŘJ třeba dohání bohatost směsi, obohatí - ochudí a cykluje to... EGR leda že se seká - napruží odskočí otevře moc tak zase zavře a tak dokola.. POkud tam je tenhle motor neznám.. Klidně kombinace několika droností který by samostatně nevadily..
Čidlo otáček vačkového hřídle bylo pravděpodobně měněno proto,jelikož jako druhou závadu,proč sem dával auto do servisu,bylo neustálé svícení kontrolky "emise motoru"
btw: nepřipadlo mi důležité se o tom zminovat,jelikož to pravděpodobně nemá souvislost s nynějším problémém.
Od kdy má tento motor řetěz? A co znamení to kolo? U kompletních rozvodů se mění i vodní pumpa která je poháněná právě ozubeným řemenem . ,,To napínací rameno bude asi napínací kladka" Mám totiž stejné auto akorád je to 5 ti dvéř.Rozvody mám už dělané 2 krát.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.