Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Třepání auta při volnoběhu

Od: heterak® odpovědí: 18 změna:

Měl jsem na autě neznámý únik chladící kapaliny.(to byl důvod proč sem ho dával do servisu)

V autoservisu mi zjístli že je prasklé těsnění pod hlavou motoru.

Benzin,1,4 ,66KW

Na autě měnili:

zapalovací svíčky, vzduchový filtr,olejový filtr,chladící kapalinu,kompletní sada těsnění motoru,kopletní rozvod (kolo+řetěz), napínací rameno,žebrovaný klínový řemen,ozubený klínový řemen, termostat zdvihového ventilu,snímač otáček vačkového hřídele

Mám nyní tento problém:

Auto nastartuji,dám neutrál ...auto se 3 sekundy třese,3 sekundy dobrý,3 sekundy třede,3 sekundy dobrý...

Jakmile auto projedu a zahřeju motor a stojím někde na křižovatce,tak už to tolik nedělá,ale když se na to soustředím tak se to třepe v určitých intervalech také ale už né tak razantně.

Avšak čím déle stojím tak se opět síla třepání zvyšuje.

Otáčky motoru jsou při volnoběhu konstatní 800 otáček/minutu. Když při neutrálu dám trochu plynu na 1000 otáček/minutu či vyšší a držím,tak se to neklepe.

Při jízdě problém také není.

Kde může být problém? Myslíte,že se to časem " usadí " nebo je to na reklamaci?

 

 

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x
To co jste vše napsal takto vypsáno v zakázkovém listu?Asi bych sim to nechal důkladně vysvětlit nebot to je terminologie osoby co má velmi povrchní znalosti. Navíc proč při výměně těsnění pod hlavou měnit "termostat zdvihového ventilu " (co to vůbec je?) a snímač otáček vačkové hřídele mi přijde jen ojeb zákazníka!Podle popisu bych soudil že je špatně nastanený (o zub rozvod) nebo při demontáži poškodili uložení motoru -nejak silenblok a proto to může třepat..

sem se přepsal : správně mělo být " termostat s těsněním" , "zdvihátko ventilu"

Tak to jo, splést se můžeme každý

 

asd1

1x

Reklamuj..

Může to být klidně i blbě usazený silentblk motoru resp. jinak než byl a starý unavený je měkký a motor se pak třepe, obvykle nejvíc na volnoběh..

Diagnostika - je velký rozdíl přečíst pamět chyb nebo načíst live data z čidel a provnat hodnoty s normálem, korekce, lambdy proměřit osciloskopem apod...

007cz

Nechová se tak správně fungující egr? Je to opravdu závada? Na dálku těžko posoudit.


Tak sem sice amatér,ale pokud se auto třese když stojím tak asi není v pořádku,nehledě na to, že to tak předtím nedělalo.

007cz

Píšeš..3 sekundy třese, 3 sekundy dobrý...takový projev má egr.

"Na dálku těžko posoudit." nikdo tu nevidí jak se třese...

asd1

Třepání rozhodně normál neni, ani to cyklování. Může to mít i mechanickou příčinu a ŘJ třeba dohání bohatost směsi, obohatí - ochudí a cykluje to... EGR leda že se seká - napruží odskočí otevře moc tak zase zavře a tak dokola.. POkud tam je tenhle motor neznám.. Klidně kombinace několika droností který by samostatně nevadily..

 

 


0x
Dost by pomohlo napsat značku a typ vozu.
Jen mě mate, proč měnili čidlo otáček vačkové hřídele.

Opel astra caravan r.v.2004. benzin ,1,4. 66kW


Čidlo otáček vačkového hřídle bylo pravděpodobně měněno proto,jelikož jako druhou závadu,proč sem dával auto do servisu,bylo neustálé svícení kontrolky "emise motoru"

btw: nepřipadlo mi důležité se o tom zminovat,jelikož to pravděpodobně nemá souvislost s nynějším problémém.

"emise motoru" = měnit čidlo vačkové hřídele, to je opravdu ojeb zákazníka...problém přetrvává, peníze pryč a jako bonus nemáte šanci poznat, že to fakt vyměnili.
007cz

"kontrolka emisí" signalizující vadné čidlo polohy vač. hřídele je běžná závada. Kde vidíš ojeb?

 

koakola*

0x

Jednoznačně vyšetřit lambda sondu ... kdyby se to třepalo furt čekal bych problém rozvody/spojka/převody ale protože to cykluje po 3s tak to bude něco co je špatně řízeno

 


0x

Dělal vůbec někdo diagnostiku?


Ano dle soupisu prací diagnostiku dělali

 


0x

Od kdy má tento motor řetěz? A co znamení to kolo? U kompletních rozvodů se mění i vodní pumpa která je poháněná právě ozubeným řemenem . ,,To napínací rameno bude asi napínací kladka" Mám totiž stejné auto akorád je to 5 ti dvéř.Rozvody mám už dělané 2 krát.

 


0x

Môže byt vadný alebo nezapojený senzor klepania motora.

comco.sk/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]