Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, dneska jsem jel klasicky z práce a z ničeho nic začlo pomalu lupat od levého předního kola, takovým způsobem až to dělalo poměrně velké rány, hlavně když jsem potřeboval zatočit, přišlo mi že to až škubalo jemně s volantem. Co by to mohlo být?
Ale klidně dělá ... U favorita mi svýho času dokázal opakovaně a ze začátku nečekaně vyrazit volant z rukou při ubrání plynu nebo vjetí do vyjetých kolejí v asfaltu ... Pak zase dal cca 1000km pokoj a jen se občas nenápadně připomínal tím slabým cvakáním a šmajdáním volantu v rejdu. A potom se zase připoměl, skoro 200 kiláků od domova, celou zpáteční cestu jsem se chvílema doslova pral s volantem, navíc v bouřce, párkrát i zastavil, ruce už to nedávaly. A asi při mě stáli všichni svatí, protože se kloub rozletěl při přejetí zpomalovacího prahu za rohem od práce. Takže od tý doby klouby neberu na lehkou váhu.
Takže jestli to je cítit ve volantu při jízdě v rejdu, případně se to mění podle tahu = kloub.
Jestli to lupe během otáčení volantem (i na místě) = ložisko tlumiče nahoře v podběhu. A bude to lupat (přeskakovat), dokud neprdne pružina. Takže radši hned ložisko za 2 stovky, než pozdějc včetně pružiny, která je výrazně dražší a správně se mění na obou stranách současně-
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.