Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kde najdu snímač polohy klikovky u citronu Berlingo 1.4

Od: jarolim odpovědí: 7 změna:
Dobrý den, mechanik co opravuje mě zjistil závadu při volnoběhu a jak již někdo zde řešil tak klapkou ani těsnění sání to není a mám se zaměřit na výměnu snímače otáček polohy klikového hřídele. Nemělo by to být nic pracného ale at koukám jak koukám nemůžu ten snímač najít. Sundány filtrbox a nic sem nenašel můžete mi někdo vyfotit nebo zakrouhkovat kde to je? Trápí nás to delší dobu a mechanik si řekl 3000 s prácí . Ušetřené peníze bych raději koupil nové gumy . Předem děkuji Jarolím

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Nevím ale čidlo klikového hřídele způsobí to, že vůbec nanastartujete a ne že kolísá ,je nízký ...volnoběh.

Doporučuji vyměnit mechanika! a dát to pežotákovi nebo citroenáři!

doporučím vyčistit klapku, volnoběžný (krokový motorek)-ten řídí volnoběh, kontrolu zap. svíček nebo dle nájezdu rovnou jejich vyměnu.

.Zapomněl jsem ještě kde to čidlo najdu.Nevím jak na 1,4,ani jsem si nevšimnul, zatím, kde je na 1,1typ HDY.Na 1,8i16V a převodovka BE3 je na spoji motor-převodovka za strany převodovky.

Nojo dřív Třeba na těch motorech 1124 to byl klasický motýlek takže se to hledalo dobře. Teď to je kus plastu s konektorem takže se to hledá daleko hůř. Ale souhlasím s tím, že to hledáš zbytečně. To čidlo když nedá počítači signál že se motor točí, tak ani nenastartuješ protože počítač nedá pokyn ke vstříknutí směsi. Řešil jsem to na dvou autech a vždycky byl důsledek stejný.. Motor nenastartoval i když s tím člověk přijel úplně normálně bez příznaků poruchy. A po vyčištění čidla zase poslušně nasokočil.
jarolim

Tak určitě bych to alespoň vypucoval a na Nissan fóru člověka trápilo chcipani při vyšlápnutím spojky a vyřešil to tímto senzorem to samé u jiné značky. Vyměnila se klapka ta je nová, krokový motorek to nemá, ten byl u lanových klapek. Svíčky Nove nkg zkouška i s Champion a žádná změna. Chcípne to kdyz stojím v kopci na křižovatce nebo zase z kopce dolů. Palivový filtr je nový,původní byl shnilý asi původní.

Se svícemi u vícero benzínů od PSA zkušenost, že všechny stojí za prd. nejlepší jsou v prvovýrobě montované eyquem-y a od bosche.Konkrétně jak na LFY tak na HDY mám stejné-FR7DC+ .jiné bych tam už nedal , a je to ověřeno s těmmi svícemi vícero lidmi! Na jednom na ně nalítáno 60 000km a v pohodě, nyní po asi 4 letch stání a chytlo docela dobře . na druhém zatím asi 20 000.

jarolim

Tak eqyem si nerozuměl s LPG, takže máme brisky co se dávají do favorita obyč a jede to na ně moc pěkné a problém v chcipani byl nakonec v LPG,jelikož je vadná jednotka a otvírala jeden vstřik stále a Michal se plyn s benzínem v sání. Musel sem sehnat jednotku LPG systém.prisel na to plynař.brisky jediný dokázali jet na smíchanej benzín s plynem v sání. Už je to vyřešené bazarovou jednotkou brc za 1200kc a seřízení na PC u plynare 1000kc tak snad bude klid.ani klapka ani map bylo to tohle.

Aha, on je tam plyn,tak to je skoro vždy průseroidní a ty svíce opravdu laborovat-na jednomm motoru jsou pak ideál Brisk, na druhém Bosch ! Na snad jste to vychytali a autínko bude jezdit !

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]