Nejste přihlášen/a.
Neporadím,ale mám taky otázku - proč je tady tolik otázek na key kód k Blaupunktu? To je tak dobrá hračka,že se tolik bere z jiných aut a montuje jinam?
Taky se divím, protože ani po odpojení baterky přece originální rádio kód nevyžaduje, pokud je v tom autě z výroby.
Možní rádcové - neporušujte tady pravidlo Z7. At si zajede do servisu a tam mu to zjistí ! Nebo taky zjistí že je už několikrát kradené.Dáte mu key kod a jste možná spolupachatelé k legaligalizaci věci z trestné činnosti.
Tak se pomodli, at se očistíš. Přispíváš i ty do diskuze, kde se bavíme o rádiu tazatele. Pozor, dostaneš se do pekla .
Kradené být rozhodně nemusí. Akorát se po tu dobu ztratil manuál s nálepkou s kódem.
Stejně tak díly z vrakovišt a bouraček se dále přeprodávají a legálně!
Nebo si majitel klidně nového auta přeje namontovat JVC nebo Alpine a origo typové rádio prodá dál.
Rozhodně není zloděj! To si mohu myslet i o tobě.
Ale já se jen zeptal,proč si s tím ,,novým,, rádiem nezajede do servisu a tam to zjistí.Jestli je to kup legální tak se přece nic neděje.Když kradež tak má smůlu.To je celý.Jo-taky jsem se zeptal proč někomu zjištovat key kódy,když si to může zjistit legálně.Na ,,vrakovišti,, nejsou plná aut odcizených věcí? ChaChaCha
Jenom jsem se zeptal proč je tady tolik otázek odblokování právě těchto autorádií této značky.To je všechno a užívejte si ve sdělování kódů ke všemu.
PS" - já mám napsaný kody jinde a nemám problém
Blaupunkt je prvovýrobou typových rádií pro Peugot, Škodu, VW, Audi, Seat, Suzuki, Ford a dalších značek.
Asi z 80% je subdodavatelem. Proto se tu ty Blaupunkty opakují.
Nejvíc se tu lidi pochopitelně ptají na Fordy, protože mají atypický 2DIN kastlík a málo komu se chce předělůávat rámeček an 1DIN a použít redukce na ISO z továrních koncovek (hlavně Ford, Suzuki, Nissan, Mazda mají jiné své koncovky rádií).
Vrakoviště jsou plná odepsaných aut z ekologických likvidací. Kradené vraky jdou vesměs na samotné součástky apak hned do drtiče. Určitě se kradená auta 2 roky neválí jen tak někde.
Moc se díváte na TV.
Rádia se dnes nekradou. Kdo by kradl do 20let starého Forda rádio? Rádia se jako každá jiná součástka kazí a lidi je shání do veteránů k vůli dobovosti nebo k vůli ceně, aby nemuseli dělat přestavbu (případ Ford).
Neseďte pořád doma. Blbnete.
blaupunkt: Nevím, proč by měl jeden jezdit do servisu, když to jde udělat pomocí internetu do půl hodiny když nevíš jak, a do dvou minut, když si to zjistíš jak.
V servisu tě nevezmou hned jak přijedeš, ale musíš se objednat, a každá započatá hodina mechoše stojí dneska jestli se nemýlím tak čtyři pět stovek.
Zloděj aut nebo rádií se určitě bude ptát na poradně. To by fakt už musel být totálně blbý.
Stejnou záležitost jsem řešil u Forda Focus Mk2 u rádia Sony 6000CD
Ne, nebyl kradený, jen dlouho stál po předchozím majiteli, vybil se aku a kód "se někde ztratil".
Takže jsem si v manuálu a na fórech zjistil, jak najít výrobní číslo rádia (kombinace zmáčknutí dvou tlačítek pro vyvolání informací na jeho displeji).
Pak jsem podle dalších rad stáhnul aplikaci play.google.com/... (těch aplikací bude jistě vícero)
Tam jsem zadal výrobní číslo a další info (asi značku rádia atd...), a ta mi vygenerovala kód k odemčení, který fungoval.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.