Nejste přihlášen/a.
Vyměň mechanika, je to pitomec... Měl by vrátit prachy za zbytečně měněný funkční lambdy (na 99%).
Jako první koukni na výfuk jestli neni děravej (i malá dírka = přisávání vzduchu = kyslík mimo limit = chyba) Bývá to očouzený,příp. nastaartuj, přicpi hadrem a kouken kdeš to čudí (často vlnovec, svody, příruby..) malé trhlinky najdeš nejlíp omydlením a fouknutím do výfuku za studena (stačí malý tlak, i nasadit kus duše a fouknout pusou - mydlinky bublaj. Za chodu se to třese a drobnosti nenajdeš..
Funkci lambdy si může zobrazit na diagnostice nebo ideálně na osciloskopu, mění se jen když je vadná.. Ten tvůj mechoš jede metodou pokus - omyl a ty ty jeho pokusy platíš...
Pak zapalování - koukni na svíce jak vypadaj, to napoví hodně.. Pak diagnostikou kouknout na live data z čidel, adaptace, korekce, to taky napoví. Samotný číslo chyby vůbec nemusí znamenat že příčina je tam, může to být následek odjinud (a často to tak je)
Je třeba použít originál diagnostiku, ne univerzální "garážnickou". Origo diagnostika by měla odhalit, kde je problém. A zároveň je třeba zkontrolovat nastavení ŘJ - složení směsi. Při hodně bohaté i hodně chudé směsi ti bude kontrolka motoru svítit a diagnostika ukáže chybu.
On někdy je takový problém, že to nemůžou vyřešit ani ve Škodovce, tak to jsou někdy i hloupý řeči... Lambdu a její parametry jsou základní parametry už v OBD... I na osciloskopu si můžeš zkontrolovatz třeba funkci lambdy a dejme tomu celý spalovací řetězec, ale některé vozy třeba vyhazují chybu a kroutí hlavou i v koncernu..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.