Nejste přihlášen/a.
Svody na motorce jsem vzdy okartacoval ocelovym dratakem do flexy. Chce to az na hole zelezo. Zadna rez, zbytky stare barvy. Pak to poradne odmastit acetonem. Po uschnuti zavesit za provazek na nejakou konstrukci. Pak jsem to nastrikal zaruvzdornym cernym sprejem od ColorWorks. Ten byl nejlepsi. Zadny zaklad! Primo na cistou ocel. Pak jsem to nechal v teple jeden den zavadnout. Pak namontoval na motorku, nastartoval a hned pomalu vyjel. Kdyz to budes vypalovat na miste, barva se pri vypalovani prepali, udela puchyre. Vzdy jsem to resil na 4 taktnich motorech, co mely obyc ocelove svody. Zadny chrom, nebo nerez. Plati par pravidel. Ocistene na holou ocel, radne odmastene, zadny zaklad, montovat az druhy den, kdy barva je sice mekka, ale uz nelepi a neprepalit to na miste.
Tak to se omlouvam za radu. Ja jsem zvykly delat veci poradne a poctive. Jestli to chces jen tak necim zapatlat, tak si kup hammerite primo na rez. Ta barva existuje dodnes.
Jo, tak uz jste to vyresil. Investoval jste Vas drahoceny cas do psani otazky a reakci na poradnu a jeste k tomu na vyhledavani daneho produktu
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.