Nejste přihlášen/a.
U Renaulta Clia 2001 dochází k závadě, kdy při větším teple (třeba dneska) nefunguje po zapnutí klíčku palivoměr (ukazuje starou hodnotu), podsvícení displeje s ujetými kilometry ani podsvícení přístrojovky. Po zapnutí zapalování se neukáže "oil ok", zůstanou tam kilometry. Budíky fungují normálně, kontrolky taky, teploměr doufám taky. Ujeté kilometry normálně počítá, jenom displej ani přístrojovka nesvítí ani bez světel ani s rozsvícenými světly. V mrazu, studené garáži nebo třeba jenom při ochlazení v noci funguje všechno normálně. To stejné když už je zapalování zapnuté a ani nemusí běžet motor, pak může být jakkoliv horko a přístrojovka funguje, za jízdy neklekne nikdy, ale stačí nechat zapnuté zapalování na slunníčku, vypnout a zapnout a už to zase nejde.
Věděl by někdo, po čem jít jako prvním? Díky za všechny nápady.
Tak se k otázce vracím skoro po dvou letech ani ne s odpovědí, proč to tak bylo, ale s řešením, které problém odstranilo.
Po výměně přístrojové desky tenhle problém přestal.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.