Tak dle specifikace BMW se to shoduje,
potom problem nevidim. No kdyz to "sezere" tolik oleje, tak na doliti muze byt i horsi kvalita, porad lepsi nez nic.
Proste mas z toho motoru takovy maly prutokac, no.
Kolik ma to tve vysnene vozidlo nabehano, dle tvych predstav?
Ted provozuji jedno konkurencni vozitko,
spise 3 kove rady, rok 2007 a mam 385.000 km. Zajiste Ti tvrdili mene.
No a vadí něčemu, že to je olej určený pro auta s dpf? Popravdě jsem ani nenašel v čem je ten dpf olej rozdílný od normalního. Bezpochyby nemám takový přehled jako vy, ale 20 let starého naftáka co pápne litr oleje na 6tkm bych průtokáčem nenazval. Auto má na tachometru 345xxx km, ale co si budeme, každá E39 v česku má minimálně o půlku víc až teda na pár skvostných vyjímek. Motor i s takovým nájezdem stále krásně přede což i mnou objednaného mechanika při koupi překvapilo. Děkuju za rady
DPFkem se netrapte. I ten původní olej je vhodný pro auta s DPF filtrem, jen to nemá okatě v názvu. Většina dnešních kvalitních olejů už je DPF filtr kompatibilní.
Olej pro motory s DPF neobsahuje siřičitany a při spalování tak netvoří téměř žádný popílek. Ale klidně ho lze použít i do motoru bez DPF, pokud je splněna norma. Což je to hlavní, co vás musí při výběru oleje zajímat.