Nejste přihlášen/a.
Neřešit voloviny. aA pokud toto opravdu řešíte,pak si vozte hevery dva abyste to takto, jak popisujete praktikoval při každém případném defektu!
Neotvírej dveře a nelez do auta, když je skelet zkroucený.
Můžu zvednout auto v JEDNOM rohu třeba metr do vzduchu a nebude se karoserie kroutit?
To je to, co chci vědět.
Karoserie se vždy bude kroutit.
Měřitelné? Když zvedne jednu stranu na výšku heveru, tak Favoritům a nevyztuženým Feldám začínají drhnout dveře v zámku.
To jako fakt? Tak to je husté,ještě že jsem je nikdy neměl!
Jinak dle upřesnění dotazu-zvednout "v jednom rohu třeba metr do vzduchu "-toto by normálního člověka snad ani nenapadlo!
měkký pixly.
S dveřma pak musíš pořádně bouchnout nebo radši nechat a dát na kola.
Naštěstí nedře rám dbeří o práh, ale jen v zámku to oko.
A když napíšeš že to je pojízdná rakev = nesmíš bourat = nevhodný pro začátečníka, tak tě sjedou že to je v pohodě
A ostatní auta se nekroutí? Sorry, jezdil jsem formanem po cestách kam si někteří netroufli ani traktorem,různě jsme "vyproštovali" šlapákama...jezdil jsem sluřební feldou kterou předchozí uživatel párkrát nabořil a dokonce otočil přes střechu ( eskymáka hodil kdysi brácha i trabantem), ale nějakého kroucení jsem si nevšiml
To že drhne zámek je akorát o tom že si někdo neumí pohrát se seřízením dveří
nunici, někdy si to zkus na starším autě.
Mě zámek nedrhnul. Dveře šly na zaklapnutí, že se nemuselo ani třískat a krásně lícovaly.
Jak se auto zvedlo za přední část prahu, tak začaly drhnout u zámku.
Jak se položilo na kola, tak opět bez krutu.
Už se asi zapomělo, ale modely Favoritů od roku 88 do 92 měli problém s praskáním čelního skla v pravém dolním rohu. Udělal se takový oblouček od hrany ke hraně.
Ty hrazdy mezi tlumiče tomu dost pomáhaly, aby se to nedělo.
Ale už je to dost pasé. Řeknou ti to jen majitelé těchto veteránů.
Vozidlo je na kroucení testováno, nebude se kroutit. Metr do vzduchu ho nebudete zvedat v jednom místě, to je nesmysl. Nehledejte problém, kde není.
Čili používat střídavě dva hevery?***Ne, je to naprosto zbytečné.
Je to mimo tema,ale ja dva hevery pouzivam.Pokud zvedam jednim za prednim kolem,jeste nez se pneu odlepi,zvedne se zadni!Takze v jednom bodu zvedam polovinu.A protoze ma hever racnu,jde to tezce a pomalu.Proto pri vymene pred sezonou pouziji dva hevery a vymenuji obe kola.To jen pro zpestreni a ze nekdy to zbytecne neni.Zdravim.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.