Nejste přihlášen/a.
Co se stane když jsem přetankoval nádrž o 2L benzinu?
Fabia 1.4
Nevím jak přetankujete nádrž, ale měl jsem Fábii, 1,4. V hrdle nádrže je odvzdušňovací ventilek, který umožní odpustit vzduch. Vždy jsem tankoval plnou, až do hrdla, po odvzdušnění. Klidně jsem tankoval 49-51 litrů. Pokaždé plnou,
Nikdy problém, jen to trvá o chvilu déle tankování. Zase jsem nemusel jezdit tak často k benzince. Smrad je jen při tankování, v autě nikdy.
Nic se nestane. Je tam jeste misto...U starsich aut jsem tankovat az po okraj nadrze, pokud jsem hnedka jel delsi streku.
jm, souhlasím s Vámi, ale to je katastrofický scénář, který šikula nedopustí. Natankovat k hrdlu a pak do teplé garáže, to je nesmysl.
Jakože když je po hrdlo a teplem se roztáhne tak přeteče (což je fakt) Pokud má palivo 10°z podzemní nádrže a venku je 30 ve stínu tak to pár deci udělá.. Ideálně natankovat a zaparkovat hned u pumpy na oběd aby to bylo fakt po hrdlo. A po obídku si vedle auta jít zakouřit
Většinou se ale natankuje a jede, takže po hrdlo to pak už neni = nepřetejká to..
Nerozumím ...
A ty 2 přetankované litry jsou kde?
@cvakal: Nedělej si z toho hlavu, v zimě nebude žádný problém. Příště už to raději nezkoušej.
Hezký den. Tato vozidla mají většinou nádrž velikosti 42l. Se stejným vozidlem jsem před pár lety tankoval do už před tankováním takřka plné u jednoho nejmenovaného brněnského nákupního centra (které má velice "specifický" stojan) a když jsem mírným stlačením spouště pistole pomalu dotankovával tak jako vždy a trvalo to už nějak dlouho tak se dívám na stojan a tam něco přes 20 litrů. Když jsem poté meziměsto ujel 300 km a ukazatel paliva byl stále "za rohem" (plná), tak jsem vyhodnotil že se patrně porouchal. Jenomže jak jsem ujel dalších 300 km a ukazatel byl v polovině, zjistil jsem že jsem opravdu "poněkud" přetankoval. Stalo se jediné: velké a kulaté NIC.
Vzpomněl jsem si, jak před lety tankovávali taxíkáři. Hlídala se spotřeba,tankovalo se při střídání a nový měl tendenci tam toho našlapat co nejvíce. Takže do plna,procvakat pistoli,zhoupnout auto a v hrdle nádrže odfouknout vzduch,nacpat tam ještě trochu nafty,odfouknout a ještě jednou,až to skoro přetékalo. A honem na štafl na autobusák - rozpálená betonová plocha,kam pralo slunce. Nikdy se nic nestalo...
Jezdil jsem kdysi se Š1203 mikrobusem, který měl nádrž na 27 litrů. Auto jsem půjčil kolegovi, který tam podle výkazu dokázal nacpat 42 litrů (přebytečný benzín nějak záhadně přetekl do jeho soukromého auta ). Jediné, co se stalo bylo, že jsem měl co vysvětlovat šéfovi .
Jinak ale tankuju vždy do plné (naftu) a ještě nechám 2x procvaknout. Nikdy problém nebyl.
Občas se mi to stalo, když jsem naléval naftu z kanystru. Nadbytek vždy skončil na botách. Od té doby jsem se snažil stát dál, ale byl zasrany blatník a kolo. Takže dle mé logiky tam vic prostě dostat nejde. Leda mít dvě nádrže a přebytky ukládat do té druhé )
Zkoušel jsem kolik se tam vleze :D A po prvním cvaknutí jsem zkoušel dál a takto jsem nacvakal 1-2l více.. Potom jsem ujel asi 10km a zaparkoval.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.