Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chip jednotky

Od: herbert odpovědí: 11 změna:
Dobrej,
Mám takovou otázku vůbec nevím jestli je to možné nějak realizovat proto se zeptám tady. Mám škodu Octavii 1 1.6 75kw a napadlo mě jestli je možné mít v autě 2 řídící jednotky motoru jednu chipnout na eko jak to bývá a jednu na sport/max a nějak je mezi sebou přepínat? Jakože nějakým tlačítkem i během jízdy?

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1

2x

Určitě to jde. Ale, jednoduše přepínad dvě jednotky - byl by problém s adaptacema, po každém přepnutí by se ŘJ musela "učit" víceméně jako po resetu. A přepínat jen mapu v ŘJ už by znamenalo přeprogramování.. Některý auta to maj - volba režimu sport apod. Ovšem to neni Koktávka ale Ferrari apod.

Čipovat atmosféru je víceméně pitomost, to má smysl možná kvůli odstranění "ekoudušení" u vezí pro euro5 a výš a návrat k motorům do euro4., samotný výkon moc nezvýšíš, pokud chceš aby to líp jelo tak nejjednodušší je vyměnit celý auto... Se spotřebou to neudělá nic, spíš jí to zvýší (bohatší směs na startu apod. - eko jede na co nejchudší směs..)

Motor trchu vylepšíš resetováním ŘJ a naučením na svižnou jízdu, VIF do paliva, správné svíce + odtrh, správný olej, vzduchový/ palivový filtr, vstřiky v cajku apod. Pak brzdy - lehkost chodu třmeny, pružný gumičky v pístku (pak to dobře odtahuje desky od kotouče a nepřibržďuje furt), lehký kola (paradoxně plecháče a užší gumy), dobře průchodnej vejfuk hlavně kat atd. Jsou to drobnosti ale když se sečtou tak to je poznat..

Tak je obě necháš pod svorkou 30 pod proudem a nic se nesmaže.

Přepínat budeš 15ku, vstřiky a zapalovací modul.

Čidla bych nechal paraelně na obou.

Třeba by to šlo, ale proč?

bery*
Mozna by bylo treba prepinat i klapku, pokud by se to prepinalo za chodu motoru. A to by tam asi jeste byla prodleva, kdy by motor treba na vterinu vynechal, nez by si prave pripojena jednotka osahala vsechny snimace a akcni cleny (ono staci za jizdy v tahu vymazat chyby a tak vterinu to netahne). A taky co imobilizer.

immo větší problém. Jednotky se musí vyresetovat diagem, aby se po první komunikaci spojily. Leda přepsat v eepromce řádek, aby immo nevyžadovaly.

 

petrovic

2x

1.6 MPi 75kW. To uz je na hrane samotneho vykonu tohoto motoru. To inzenyri vyladili uz na samy konec. Vic z toho nedostanes. A uzitna hodnota x porizovaci cena tohoto prepinaciho harakiri ( 75kw zaklad / eco ) je totalni nesmysl.

 


0x

Pominu tedy podle mě nesmysl se dvěma jednotkami - ale upřimně 75kW je podle Vás potenciál na sport/max?

herbert

No spíš mi jde jestli by fungoval ten princip

 

jenda2*

0x

Máte dojem, že chip udělá z chabého motoru závodní brus?

herbert

Spíš bych chtěl vyzkoušet co to udělá se spotřebou a vším co slibují nemám zkušenosti s auty po chipu

 

bery*

0x
A co konkretne a jakej "čipera" u toho motoru slibuje? Mam ho taky, navic s lpg, takze jsem se o to taky pomerne zajimal. Co vim, tak Cimbu na ten motor dela upravu pro zlepseni prechodovejch stavu asi za dvojku, ale zvyseni vykonu prej nejde. Ale lidi, co to maj od nich udelany pisou, ze auto ozilo a subjektivne je zivejsi (motor je kvuli euro4 dost udusenej). Ja kvuli tomu lpg skoncil u programovatelnyho variatoru predstihu a vlastniho ladeni lpg jednotky.

 


0x
Čipovat atmosféru sou vyhozený peníze

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]