Nejste přihlášen/a.
Určitě to jde. Ale, jednoduše přepínad dvě jednotky - byl by problém s adaptacema, po každém přepnutí by se ŘJ musela "učit" víceméně jako po resetu. A přepínat jen mapu v ŘJ už by znamenalo přeprogramování.. Některý auta to maj - volba režimu sport apod. Ovšem to neni Koktávka ale Ferrari apod.
Čipovat atmosféru je víceméně pitomost, to má smysl možná kvůli odstranění "ekoudušení" u vezí pro euro5 a výš a návrat k motorům do euro4., samotný výkon moc nezvýšíš, pokud chceš aby to líp jelo tak nejjednodušší je vyměnit celý auto... Se spotřebou to neudělá nic, spíš jí to zvýší (bohatší směs na startu apod. - eko jede na co nejchudší směs..)
Motor trchu vylepšíš resetováním ŘJ a naučením na svižnou jízdu, VIF do paliva, správné svíce + odtrh, správný olej, vzduchový/ palivový filtr, vstřiky v cajku apod. Pak brzdy - lehkost chodu třmeny, pružný gumičky v pístku (pak to dobře odtahuje desky od kotouče a nepřibržďuje furt), lehký kola (paradoxně plecháče a užší gumy), dobře průchodnej vejfuk hlavně kat atd. Jsou to drobnosti ale když se sečtou tak to je poznat..
Tak je obě necháš pod svorkou 30 pod proudem a nic se nesmaže.
Přepínat budeš 15ku, vstřiky a zapalovací modul.
Čidla bych nechal paraelně na obou.
Třeba by to šlo, ale proč?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.