Nejste přihlášen/a.
Mam potíže s motorem u TOYOTY YARIS V VT-I r.v 99. Když nastartuji a necham bežet na volnoběch strácí otáčky a třepe se motor. Blika i .0 kontrolka motoru ktera prej signalizuje potíže elektronické potíže motoru byl jsem v servisu a tam mi nic neřekli že prej vzduchový filt a nebo znečištěné špatným benzinem Nema prosím někdo skušenost s tímto problémem? předem děkuji za odpovědi
Chtělo by vyčidstit škrtící klapku na sání motoru. Na dagnostice se po té, musí seřídit nastavení té klapky. Takže servis kde mají diagnostiku.
Jo děkuji a ještě jsem zapoměl napsat když jsem čistil svíčky tak po vymontování svíčky jsem si všiml že byla mokrá od benzínu je to normální nebo ne?, předem děkuji
Mokrá svíčka je v případě, přehlcení benzínem, nebo vadnou svíčkou popřípadě vadným káblem co vede ke svíčce. Skontroluje zda svíčka hází jiskru.Jestli máte zapalovací lištu tak kontrola kontaktů.
Díky skomtroluji a ještě dotaz kde najdu tu škrticí kličku mám vyčisti sám nebo raději v servisu předem děkuji
Svíčka mokrá být nesmí. Je to známka špatného pálení Byly mokré všechny svíčky a nebo jen některá? Dle popisu jak uvádíte závadu je nejspíš mokrá jen jedna ,že. Buď je vadná svíčka (kolik mají nalítno) Nebo je vadný kabel popřípadě zapalovací modul.
Tu škrtící klapku bych zatim nechal na pokoji. Jak to vypadá dle popisu tak vám motor na volnoběch jde na 3 válce a proto se taky tak "třepe". Takže nejprve kontrola svíček pak kabelů a nakonec zapalovacího modulu.
no mokre svíčky byly dvě třetí a čtvtá z leva svíčky jsem měnil před 2 měsíci na kabli jsem se díval a zdají se být v pořádku nevím co dál jsem bezmocný poradily mi zajít do toyoty servisu kde se nejspíš nedoplatím!
Třeba to nebude tak drahé. Zkoušel jste jestli svíčky davají dobrou jiskru? Nevím jakou Fy svíček jste použil při výměně, osobně mám špatné zkušenosti s NGK. Pokud máte doma ještě ty staré tak je tam zkuste dát. Nebo mužete zkusit alespoň svíčky prohodit na válce kde byly předtím suché a obráceně. Nechat chvilku běžet a vyndat ,překontrolovat jestli jsou mokré zase ty dvě a nebo jestli jsou mokré na stejných válcích. Pokud budou mokré stejné svíčky je to problém v nich, Pokud ovšem budou zase mokré na "3 a 4 z leva" (nevím z jakého pohledu to berete) Tak těch možností proč špatně pálej je několik od kabelů až po tlaky. Myslím ,že Yaris má na každé svíčce svoji cívku a ta je dost drahá kolem 4000 jedna tak snad to nebude cívkama. Může to být jenom trochu zaoxidované.
no ted jsem kontroloval ty civky a na tech dvou je praskla takova guma ktera je na konci te civky myslite ze je to tim?
To vám opravdu takto nedokážu říct jestli je to jenom tím, pokud ta guma svírá kontak se svíčkou tak je možné že tam je proto špatný kontakt a pak to může být ono.
Ještě se zeptám máte na všech svíčkách takové ty "matičky" není na těch dvou jen závit?
no mam ty maticky na vsech svickach a kdyz tu inducku povitahnu tak mi jiskry pres tu tu diru litaj vlaste do motoru. myslite ze kdyz to olepim izolacni paskou ze aspon dojedu do servisu cca 30 km? abych to vis nepodelal
Tam vám žádná izolačka držet nebude páč se teplem odlepí. Pokud to je jen prasklá guma tak ji lze stáhnout O kroužkem patřičného průměru.
ne ne Když do té cívky nasadíte svíčku jestli tam drží , jestli tam v té prasklé gumně nemá vůli (je tam ještě kovový kroužek). Samotnou koncovku asi nekoupíte nebo alespoň nevím že by byla někde v nabídce. Jediná možnost je asi oravdu nasadit O kroužek nebo dva přes to prasklé .Pokud bude jinak cívka v pořádku dávat jiskru.
Chce to prohlédnout jestli ty svíčky mají správný kontakt v těch cívkách. Nejlepší by bylo hodit jsem foto jak to vypadá ta guma na konci. Jestli tam kus té gumy chybí tak může jiskra lítat mezi cívkou a hlavou motoru a na svíčce je pak jiskra mizerná a nebo žádná.
všem hodně moc děkuji za odborné rady Tu cívku jsem zkusil přetáhnout gumou v místě kde byla díra a skusil nastartovat a vše je v normálu takže ted akorat kupit nove cívky a na diagnostika vymazat chybu. Tak že děkuji všem a někdy příště
To je dobrá zpráva. Tou diagnostikou se určitě nic nezkazí. Jinak chyba by se zhruba po 100km vymyzala sama. Ta cívka stojí kolem 4000Kč a to druhovýroba ,originál bude ještě dražší. Takže pokud je cívka OK tak bych spíše popřemyšlel jakou gumu nebo jiný izolant na ten "koneček" navléknout, aby jiskra byla jen na svíčce. Tak hodně dalších km bez poruchy.
Presne jak pise Ar.
Ve chvili, kdy se motor klepe (pri stojicim vozidle) tak bezi na min valcu, nez s kolika pocitali ve vyrobe. Nic jineho nema nyni smysl resit.
Vzdy zacit od toho nejpravdepodobnejsiho. Zkusit jinou svicku, zahybat kabelem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.