Nejste přihlášen/a.
10 let, 100 000km a 100 000Kč, to jsou nejčastější ojetiny. Můj názor je, že je lepší si buď min 50tis přidat a za to pořídíte podstatně lepší auto, nebo naopak 50tis slevit a koupíte sice šunku, ale alespoň ne draho.
Na pohled to vypadá pěkně, ale za půl dne práce s čistícími prostředky jde udělat na pohled pěkné auto i z vraku. Konec konců je to téměř 13 let staré auto a to dle automobilové lobby patří dávno do šrotu.
Bohatá výbava je u takhle starého auta spíš zápor než klad, připlácíte si za zdroj možných problémů. Co tam není, to se neporouchá.
Při 140tis to určitě nebude "sednout a jezdit", to bude chtít čepy, brzdy... v servisu minimálně 20tis.
No a jednoduché české auto? To je snad vtip , jedním dechem se vytahuje, co vše to má za výbavu a pak řekne jednoduché, no a že český je jen název, to snad víte taky.
Netvrdím, že je to podvod na zákazníka, ale průměrné auto za průměrnou cenu, pouze pán je dobrý obchodník (žeby až spekulant?)
Makk: i když jsem už přestala na toto téma diskutovat tak mi to nedá. Děkuji-toto je nejlepší odpověď ze všech. Krásně vysvětleno:poměr cena/stáří+km. Tato odpov. rozhodla. Děkuji,rozhodla jsem se jít do novějšího +- 200 t. nebo do nové Dacie. Inv. vozík pro manžela tam narvu,vysoký posed abych ho tam usadila a na moje ježdění po okolí na výšlapy bude ideál. Do jara čas.
Pokud nehodláte najezdit 100tis km ročně, tak ta Dacia není úplně blbej nápad. Případně se koukněte na auta po operačním leasingu. 1-3 roky stará auta s celkem prokazatelnou historií.
Můj názor je buď nové auto, nebo totální vrak . Manželka má nové a já mám vrak 20 let starý, který se koupil za 6000Kč, cca 15000Kč jsem do toho vrazil a za 9 let provozu jsem do toho krom oleje koupil jen zadní ložisko za cca 1500.-
BTW píšte, že manžel je invalida, to by mohl dostat i nějaký příspěvek od státu ne? A ten nejspíš bude jen na nové auto.
Díky,ale tam jsou šílené nájezdy KM. bojím se abych jen nevrážela finance. Chci něco menšího kde vejde inv. vozík do kufru-benzín do +- 110 000
@martinna:tak zajdete do nejakeho bazaru. Natoci Vam na tacho 120tis a dodaji i servisku. Budete pak spokojena?
Zaměřil bych se na reálný stav vozidla - kilometry bych tolik nesledoval. Vozidlo s 250tis.km provozováno po dálnicích v rukách slušného řidiče může být v mnohem lepším snavu než vozidlo s 50tis.km, které celý svůj život jezdilo po Praze - s tímto motorem nejspíš způsobem plyn až na podlahu. Nehledě na to, že bohužel tyto vozidla patří mezi nejstáčenější.
Zajeďte se na auto podívat. Nafotit lze hezky i největší vrak. Po příjezdu možná zjistíte, že v autě bouchá, spojka zabírá nahoře, motor celý klepe a interiér je technicky v rozvalu. U vozidel v této cenové relaci je třeva počítat s dalšími investicemi - jde již o staré auto (13let se na technice odrazí).
Za ty prachy ani omylem, 100k za 12 let starou ojetou pikslu... Tohle tak za 50k, pokud je opravdu v top stavu.. Jinak motor 1,4 63 kW je asi nejlepší motorizace Fobie (ale znám i lepší motory, třeba 1,4 od Fiatu, např. v Puntu..)
Pokud mate dostatecny zdroj Fabii 2. generace s 1,4 63kW v TOP stavu za 50 tis., zacnete je prodavat. Lidi Vam doslova utrhaji ruce...
U Fobie je příplatek za "das auto"
Za 50k jsem kupoval 8 let starýho kombíka Focuse v top stavu, teď má 16 let a pořád v pohodě jezdí bez zásadnější opravy (spojka, rozvody, brzdy, pár čepů tj. spotřebák)
Podobně třeba Fiat, Citrón, Pažout - za 50k koupíš slušný auto srovnatelný s tou Fobíí za 100k nebo i lepší.. Moc nechápu co lidi na škodofkách vidí, drahý a že by to bylo míň poruchový než levná konkurence to je blbost.. A lidi to vychvalujou i když v tom maj HTP a generálku motoru za sebou.. Servo, kabeláž, spotřeba oleje atd. atd. rozhodně to nejsou bezporuchový auta, blbý výhled, sedáš jak do vany, úzký kufr, podvozek nic moc (s Focusem se nedá vůbec srovnávat)...
Srovnavat Fabii s Focusem je dost nefer. Focus je proste auto o tridu vetsi a od toho se samozrejme odviji dost nevyhod mensi fabie. Kdybych byl skarohlid, zeptal bych se, zda Focus jeste neshnil.
Ja se rozhodne neradim mezi priznivce Fabie. Respektive neni to objektivne spatne auto, ale za ty prachy lze rozhodne sehnat lepsi. Ale ceny jsou jake jsou. Proto mi "Fabie v top stavu max za 50" prijde jako vykrik do tmy, trzni cena je proste jinde, at uz to je opodstatnene nebo ne...
No právě, o třídu lepší auto (i když papírově např. pojištovny je řadí do stejný kategorie ) Ještě neshnil, ale musí se udržovat, rezne to jak Ford.. ale 16 let starý Fobie taky bez koroze moc nejsou. Narážka na prostor - porovnej Fabii a Punto jak jsou prostorově řešený, např. Fabka podběhy do kufru a Punto kufr širokej, výška posezu, výhled..
Nekoukám na to jako dobrá Fabie za 50k (tou souhlasim že za 50k jsou olítaný šroty), ale jako dobrý auto za 50k (a to seženeš v pohodě, jen to málokdy je koncern..). A připlácet 50k za nápis Škoda mi přijde ujetý.. Nebo rozmar milionáře.
Vypadá (na Fabii 2) dobře. Ovšem styl psaní (CAPS LOCK) nebo "NUTNO VIDĚT A SVÉZT SE" v inzerátu by mě trochu odrazovalo on snad někdo kupuje auto, aniž by je viděl a svezl se?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.