Nejste přihlášen/a.
Prověřit na diagnostice snímač teploty chladící kapalina a vzduchu, zda tak nějak rozumně odpovídá reálu, diagnostika nezjistí, pouze prerušené čidlo, nebo abnormálně uchýlené... Ještě mám stejnou zkušenost se špatnou naftou... Tehdy se dokonce měnilo egr (chyba v diagnostice a nic-ve Fordu). Ve Fordu už chtěli sundávat hlavu... Stejný problém a nakonec z toho vyšla špatná nafta, někde z JZD kupovaná... Vypuštěná nádrž, nová nafta a dodneška na tom najeto 150.000 Km...(Common rail Ford Focus II) Za studena to skoro nejelo... U common-railu jde plynový pedál ovládat od 600 otáček/minutu (to pasuje celkem na všechny), tam se občas stalo, že nešel ovládat ani plyn... Tak se zamysli i nad tou naftou..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.