Nejste přihlášen/a.
Kup na začátek něco malého s malým obsahem, klidně litrový. Za prvé, bude tě to nutit jezdit normálně klidně a ne jako blázen. A za druhé, za rozumné peníze získáš nějaký rok bonusů ve tvé historii v ČKP. Věř mi, ten rozdíl v ceně pojištění je pro nezkušeného řidiče dramatický! ¨Spousta mlaďochů má dojem, že s čerstvým řidičákem potřebují nějaké minimálně dvoulitrové žihadlo (kočkolap) i když kopuené v bazaru za pár tisíc, neumějí to moc dobře ovládat a jsou zbytečné havárie. Velká silná auta mají také tu vlastnost, že se s nimi špatně jezdí pomalu. A taky počítej s tím, že se ti může stát že to při vší snaze přece jenom nabouráš, tak at není škoda velká.
Nevím, proč to omezuješ na rok 2010. Já mám Picasso z roku 2003 a je to velmi příjemné a pohodlné auto. Teď mne přítelkyně ukecala abych to vyměnil za větší autobus, takže jsem právě pořídil C8 z roku 2006. A samozřejmě i když to jsou původně benzíňáky, tak jezdím na plyn.
díky za tip, taky jsem na civica letmo koukal, jen pro info povinný ručení si nejspíš nechám napsat na rodinu a B řidičák mám 5 let, což není žádná doba, ale za "nevyježděnýho řidiče, co chce jenom silný auto" už se taky nepovažuju. Nehledám nutně žádnou 140kw bestii, ale zároveň chci něco s čím můžu bezproblému i na dálnici nebo předjet auto, co jede 90 na státovce.
Povinný ručení na někoho v rodině psát nemůžeš na věky. Pak bys taky musel auto napsat na někoho v rodině (tj nebyl bys majitel) a tím pádem vozit povolení majitele k používání auta, nejlépe v několika jazycích. Pokud budeš ty majitel a někdo jiný pojistník, tak bude při pojištění příplatek, někdy až 25%. Takže v celku blbej nápad.
Proto je nejlepší začít svůj řetěz pojištění u auta kde je to levné.
Pokud ti někdo řekne, že můžeš mít bonus od rodičů, tak tahle možnost už je asi rok úplně zaříznutá.
Píšeš Fabii ne, ale do města je ideální dvojková Fábka 1.6 16V 77 kW s automatem (do předfaceliftu se dával poctivý šestistupňový automat s hydroměničem, který ji přežije). Servis za pár kaček. Jen je jich hrozně málo.
Servis za pár kaček jasně, halvně když se ten automat vysype nebo moto začne žrát olej Fobie levný servis je taky blbost, je to stejný jako jiný auta. Z Fobie je blbě vidět a do města jsou lepší auta i levnější, srovnatelný auto jde pořídit o třetinu levněji než koncern..
Co třeba solenoidy hydroměniče, protáčející se ložiska olejovýho čerpadla, snímač teploty oleje
Jsem ti sáhnul na miláčka, chápu že prskáš V odkazu ty 12 let starý piksly se 150kkm za 150kKč, dost dobrý :D
Já nikdy žádnou Fábku nevlastnil, jen s ní občas jezdil. Automaty od Aisinu jsou výborné a přežijí ten motor. Cena kolem 130k je v ČR běžná, ale vy byste to určitě dotáhl z Reichu v mnohem lepší výbavě za polovic, to známe...
Taky se občas vysypou. Hodně záleží na údržbě a to je u ojetiny loterie.
Ano, i v lepší výbavě to z Reichu dotáhneš za polovic, vcelku bez problémů. Mmch. lepší výbava je taky další zdroj poruch. Fobie neni můj typ - je z ní blbě vidět, podvozek nic moc, celkové prostorové řešení žádný zázrak, poruchovost průměrná, cena vysoká a rozhodně neodpovídá kvalitě. Nevim co na ní lidi vidí tak extra..
Automat hodnotu ojetiny spíš snižuje než zvyšuje - riziko že brzy klekne, ten kdo s tím jezdil často vycítí že se blíží "kasička" a zbavuje se toho těsně před zdechnutím.. U těch inzerátů je hezký ten podobný nájezd, to určitě tak zrovna vyšlo Zajímavý že podobný auta v D mají nájezd o dost vyšší, čim to asi bude. Jj důchodci jednou týdně na nákup tak proto
Ty 1,6 žerou olej často a rády, beznín taky = motor nic moc, rozhodně to neni nejlepší motorizace Fobie.. Lepší je 1,4 63 kW
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.