Nejste přihlášen/a.
je mozne na STK zjistit zadreny omezovac zadnich brzd?
dle mě jo na budíkách uvidí že brzdí víc nebo mín
já ho na rodiný feldě vyřadil zátěžák když sem dělal nový trubky a dle mě když to bylo na stolici tak šli budíky vejš než když sem tam byl s feldou co ho měla funkční
ale možná je to jen muj dojem a mílím se
Pokud zátěžák dáš pryč, tak budou zadky brzdit silně. Skoro stejně silně jako předky, což je nažádoucí.
Výrobce totiž dle mého tímto navrhl bezpečnější nedotáčivý smyk než přetáčivý vlivem zablokovaného zadku a ujetí na mokru (roztočení vozu na kluzkém povrchu).
Otázkou je, jak moc to technika trkne, že jsou ty zadní brzdy silnější.
zatim sem se neroztočil
zátěžák měli myslim jen feldy v kombi a pickup u krátký feldy sem si ho nevšim
u krátké byly omezovače pro zadek přímo na hlavním brzdovém válci které na zátěz nereagovaly omezovaly pořád stejně
ja jsem stejneho nazoru,ze tohle na STK nezjisti.Na minule stk mi spatne brzdilo prave zadni Peguet 206 ,tak jsem si rekl ze to pred dalsi rozeberu a zjistim co je treba.
auto mezitim zmenilo uzivatele (ne vlastnika) docasny uzivatel me sundal starost z hlavy Stk si udela ,takovy flegmatik .
dcerka mi ofotila papir co mel napsany rukou co vsechno vsechno by se melo opravit.no a prave tam me zaujalo
Zadreny omezovac brzd.
Omezovač má každé zadní kolo zvlášt.
Regulátor zátěže mají zadní kola jeden společný.
Omezovač se spíše zanese než zadře. Težko říct, co tím technik myslel a splácal.
nejsem zadny automechanik.
Regulator brzdneho tlaku vim co je j,kde je a na jakem pryncipu funguje.Vim take ze ho nemaji vsechna auta.
Ale omezovac? Zadal jsem tento vyraz do vyhledavace a vyhodito regulator.
zkus najit omezovac na Fabku II a dej mi tady odkaz, na nahradni dil.Aspon budu chytrejsi.Dik
Omezovač je pouze redukční ventil, který staticky omezuje tlak pořád stejnou hodnotou.
Je to třeba tohle:
A namontované zde na hlavním brzdovém válci:
...
Zátěžový regulátor je takový chytřejší omezovač. Má od ventilů výstupní táhlo, které je zaháknuté o nápravu. Její klesnutí nebo stoupnutí tahá za táhlo dle potřeby a dle potřeby přiškrcuje nebo povoluje ventily v omezovači a dle toho zadní kola brzdí více nebo při žádném zatížení méně. Proto regulátor brzdného účinku mají spíše nákladnější verze jako pick-upy nebo VANy.
Levná malá auta, kde se nepředpokládá vození nákladu nebo 5 lidí si vystačí už k vůli jednoduchosti a ceně s obyčejným statickým omezovačem.
...
Lidi pletou výrazy, proto google najde to i to.
...
schéma s omezovači (redukčními ventily) pevného nastavení
...
schéma s regulátorem tlaku dle zatížení (sednutí) nápravy
...
Díky regulátoru brzdného účinku auto brzdí stejně bez rozdílu naložení nebo prázdného.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.