Nejste přihlášen/a.
Po smazání závad se po jízdě zase objevují ty samé chyby? Začíná chyba lambdy (to by měla být ta první na fotce)?
Obecně - TSI je přímý vstřik a u něj je problém s karbonama na sacích ventilech a vstřikách. Pomůže styl jízdy (italská údržba = vyhánět pavouky z vejfuku) a aditivace paliva na čištění - ideálně VIF. Tím nic nezkazíš... (Není to rada jak vyřešit tvůj problém, ale spíš jak udržet motor dlouhodobě v dobrém stavu..
Já vyzkoušel před výměnou těsnění pod hlavou a olejem tuto údržbu a musím říct, že funguje. Na jinak funkčních bych se trochu bál a raději nastřikoval BG přípravky. Má to mít efekt parního čištění pod vysokým tlakem motoru při jeho kompresi.
jj dekarbonizaci vodou znám - ostatně pokud teče voda skrz těsnění hlavy do válce, tak ten kam teče je zářivě čistej
Do TSI bych to ale nedělal...
VIF čistí prokazatelně a spíš pomalu než rychle, zároveň zlepšuje mazivost benzínu, čistí i svinstva z ekopřísad.. U moderních turbo kolovrátků s přímým vstřikem je aditivace dosela i nutnost a VIF vyjde levněji než prémiový benzíny (který jsou aditivovaný obvykle právě vifkem
A italská údržba je nešolíchat to furt na malý výkon, ale ohřátý motor se nebát vytočit a zatížit - pak se spalovací prostor i výfuk vypálí + profoukne velkým průtokemm spalin..
Největší problém s karbonem na přímým vstřiku je na sacích ventilech - nejsou oplachovaný směsí ani se nevypálí jako výfukový. Pak na vstřikách, které zasviněné karbonem nerozprašují jak mají... Zlatý nepřímý vstřik (např. 1,4 Tjet od Fiatu - podle mne nejlepší moderní turbomotůrek, bohužel taky koučí kvůli flotilovým ekolimitům, přestože plní i nejnovější euro6)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.