Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda fabia 2 chybová hláška

Od: lucijealukas odpovědí: 9 změna:
Dobrý den prosím nevíte někdo co znamenají tyto chyby je to 2. Generace škody fabie 1.2tsi 77kw...

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Může jít o závadu na TSI vysokotlakém čerpadle a lambda sonda hlásí chbyu k vůli špatné směsi.

Jak se to projevuje za provozu?

...

Používej nějakou lepší diagnostiku.

 

lucijealukas

Dobrý den děkuji za odpověď, právě že vůbec nijak jednou to cuklo a pak už to frcelo úplně normálně...

Po smazání závad se po jízdě zase objevují ty samé chyby? Začíná chyba lambdy (to by měla být ta první na fotce)?

lucijealukas

Kolega tyto závady vymazal čím samozřejmě zhasla i kontrolka uváděna jako kontrolka motoru či výfukových plynů... Závada se prozatím neprojevila avšak mě napadlo zdali to nemůže být dáno třeba zhoršenou kvalitou benzínu? Uvidíme zdali se závada znovu objeví, ale někdo i říká že to může být zanesené bordelem ze spalin ..

Po čerstvém smazání chyb se smaže i readiness. Pokud se nedokončí, tak se závady opět objeví.

Readiness se dá dokončit jízdou ve všech režimech nebo pokyny přes diagnostiku a testování lambda sond.

 

asd1

0x

Obecně - TSI je přímý vstřik a u něj je problém s karbonama na sacích ventilech a vstřikách. Pomůže styl jízdy (italská údržba = vyhánět pavouky z vejfuku) a aditivace paliva na čištění - ideálně VIF. Tím nic nezkazíš... (Není to rada jak vyřešit tvůj problém, ale spíš jak udržet motor dlouhodobě v dobrém stavu..

Já vyzkoušel před výměnou těsnění pod hlavou a olejem tuto údržbu a musím říct, že funguje. Na jinak funkčních bych se trochu bál a raději nastřikoval BG přípravky. Má to mít efekt parního čištění pod vysokým tlakem motoru při jeho kompresi.


asd1

jj dekarbonizaci vodou znám - ostatně pokud teče voda skrz těsnění hlavy do válce, tak ten kam teče je zářivě čistej

Do TSI bych to ale nedělal...

VIF čistí prokazatelně a spíš pomalu než rychle, zároveň zlepšuje mazivost benzínu, čistí i svinstva z ekopřísad.. U moderních turbo kolovrátků s přímým vstřikem je aditivace dosela i nutnost a VIF vyjde levněji než prémiový benzíny (který jsou aditivovaný obvykle právě vifkem

A italská údržba je nešolíchat to furt na malý výkon, ale ohřátý motor se nebát vytočit a zatížit - pak se spalovací prostor i výfuk vypálí + profoukne velkým průtokemm spalin..

Největší problém s karbonem na přímým vstřiku je na sacích ventilech - nejsou oplachovaný směsí ani se nevypálí jako výfukový. Pak na vstřikách, které zasviněné karbonem nerozprašují jak mají... Zlatý nepřímý vstřik (např. 1,4 Tjet od Fiatu - podle mne nejlepší moderní turbomotůrek, bohužel taky koučí kvůli flotilovým ekolimitům, přestože plní i nejnovější euro6)

 


0x

Nemusíte sa stresovat,chyba sa ešte len objaví a to bude až v roku 2052. Takže buď poriadnú diagnostiku alebo originál nahratú koncernovú riadiacu jednotku. V skladačke nikdy neviete,že čo je chybou v skutočnosti.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]