Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Měníte těsnící kroužek vany?

Od: huulk odpovědí: 8 změna:

Dobrý den,

nadpis napovídá dotazu. Měníte při každé vyměně oleje i šroub nebo případně jen těsnící kroužek olejové vany? Doporučujete případně gumu nebo měď?

Díky.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

Na sroubu vany mam cu tesnici krouzek, nemenim, jen s citem utahuju, bez momentoveho klice. Nic netece, na vice autech, 30 let, vyzkouseno .

 


1x
Hele nikdy sem to neměnil nebyl dúvod pokud to nekape či to neni stržený a pokud človek neni hovado a dotahuje to s citem neni co řešit
Gumu nedavej bud vyžíhanej měděnej kroužek nebo hliníkovej kroužek

 

nigi

1x

Měním. Výměnu oleje dělám podle postupu stanoveného výrobcem. Novou zátku dotahuju momentákem na předepsaný moment.

 


0x

Šroub neměním,těsnění měděné vyžíhám a použiji 2x nebo 3x,v nouzi hliníkové těsnění.

 


0x
Používat měď, pokud možno vyžíhat před namontováním. Podložku měním, když vidím, že už rosí.
Jinak se mi to stalo jen jednou po 6 výměnách. Na ostatních strojích mám pořád bez výměny.

 


0x

Neměním ani šroub a ani těsnění.Mám na všech Cu kroužky a před zpětnou montáží kroužek vždy vyžíhám

 


0x

Vždy dávám novej kroužek CU, U Fábií 16V 1.4 dávám novej šroub z kroužkem od Elringu a na Fordy kupuju na jejich šrouby gumové o kroužky taky od Elringu.

 


0x
To měděné těsnění stojí 2kč. Má cenu to řešit ikdyž se s citem dá použít vícekrát?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]