Nejste přihlášen/a.
No ja tu a tam na povoleni pouzivam autogen.
Ale nikdy jsem to nepouzil na aute.
Tam podle mne neni moc mist, kde nenadelas vice skody nez uzitku. Mozna tak na sundanem nebo radne odstinenem vyfukovem potrubi...
Jakakoliv plynova kartuse ale bohate staci. Neni potreba srouby tavit, aby sli povolit a jakykoliv PB to dokaze rozehrat do cervena, coz je mnohem vic nez dost.
Ukaž mi to na výfukových svodech .
Je potřeba mít šteft nebo šroub studenější a matku či odlitek rozžhaven, aby to šlo povolit.
PB hořák to pomalu rozehřeje všechno dohroady a nepomůžeš si.
Ale mnohdy lepší nežli nic.
Používám mini od Rothenbergera.
Gumidku, No tak samozrejme je dulezite mit dostatecne vykonny zdroj, aby doslo k rychlemu nahrati pouze vnejsi oblasti (matice) a ne kompletnimu postupnemu prohrati.
Jakykoliv kartusova smes plynu bude dostatecna co se tyce teploty. Co se tyce vykonu, zalezi na horaku.
Samozrejme, ze se to nemuzes pokouset nahrivat plapolajicim plamenkem jako kdyz opalujes chlupy na praseti, ale obycejna PB kartuse s vysokovykonnym tryskovym horakem by podle mne nemela mit problem.
Přimpotřebě měnit lambda sondu jkdy,všichni tvrdili-nahřát okolí švajcem a pak to půjde jsem si ten hořák a plyn koupil ale nikdy nepoužil-otevřeným klíčem jsem se na matici lamdby dostal ale nebal síla povolit,Pak jsem koupil klíč speciál na lamdba sondy aona šla ven jako po másle.Další možnost je dopředu prostřiknout minimálně WD-čkem,lepší je stará červená brzdová.Udělal jsem směs-motorový olej , nafta brzdová kap... prostříknout inj.stř. šroubový spoj a druhý den demontáž-a jde to .Bez hořáku.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.