Nejste přihlášen/a.
Buď jsi měřil špatně nebo už druhý den nenastartuješ.
Klidový odběr má být do 30miliAmpér. A klidový odběr musíš měřit nějakou dobu (nejméně 30minut po uzavření a uzamčení všech dveří u auta).
Pokud bys ten proud naměřil i po usnutí všech řídících jednotek, tak potom musíš vytahovat jednotlivé pojistky a tak najít, který obvod ti tu elektriku "žere".
Ty voe, tos ty jednotky zase probudil .
Po novém připojení se načítají a opět najedou ze stand-by do provozního režimu. To je jako by jsi tu půlhodinu neměl a nečekal.
Musíš zapojit ampérmetr a po dobu měření nesmíš odpojovat svorky!
Pokud to jde tak daleko, že auto nenastartuje (nevíme tedy, po jaké době), tak je někde chyba. 1,6A, to je přibližně 20W, tedy např. jedno brzdové světlo. Osvětlení kufru, odkládací schránky nebo interiéru má 5W, takže tím to nebude. Zkusil bych postupně měřit proud na pojistkách, tím lokalizuješ ve které části to je.
Ono těch 1.6A dělá víc věcí (vesměs jednotky). Ne jen světlo kufru a když jsou světla dvě, tak je to 10W.
Mě to dělalo na Fabii 1 světlo v kastlíku. Je tam rozpínač a ten nefungoval při zavření dvířek. Dalších tedy 5W v úvahu. A blbě se to hledá, protože to zahsíná těsně při zavření, ale to už moc nezkontroluješ, když tam není ani škvírka, kudy by šel svit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.