Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Záznam o poškození vozidla

Od: jaroslav42 odpovědí: 8 změna:

Před pěti lety jsem koupil vozidlo Škoda Fabia 1,9 TDI 74 kW dovezené z Německa. V té době nebyly u společnosti Cebia v systému AUTOTRACER evidovány žádné záznamy týkající se poškození vozidla. Tyto záznamy o poškození vozidla se v systému musely objevit až někdy v průběhu letošního roku, protože ještě před rokem tam nic nebylo. Zjistil jsem, že ten záznam se týká nějaké opravy, ale není tam uvedeno, o jakou opravu se jedná, dále tam byl uveden rok 2011, to znamená čtyři roky před dovozem do České republiky a zarazilo mě, že celková cena opravy byla v té době 1957 EUR, což je v přepočtu skoro 50 tis. Kč. Auto bylo už před koupí prohlédnuto a nebylo žádné podezření na poškození po nehodě. Dokonce i všechna skla jsou podle údajů ještě původní, přední část vozidla (kapota, maska chladiče, díly v motorovém prostoru) je dle roku výroby některých dílů také původní. Jak je tedy možné, že se v té době platilo v přepočtu skoro 50 tis. Kč za opravu? Proč tento údaj o poškození se v databázi firmy Cebia objevil až za pět let po dovozu do České republiky a ani tam neuvádí, o jakou opravu se přesně jedná? Nějak mi to není jasné. Děkuji za odpověď

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Poškození na autě najdete možná až lakoměrem, který najde lakované díly. Pojištovna může svoje databáze poskytovat až se zpožděním.
Co se týče ceny opravy, vůbec bych si s tím nedělal starosti. Mě paní tukla nárazník na parkovišti a cena účtovaná pojištovně byla 110 tisíc.
- 28 tisíc nový nárazník
- 20 tisíc lakování
- 6 tisíc práce
- 56 tisíc půjčení náhradního vozidla na 5 týdnů

berger*

Eh,podle těch cen - Vy asi nemáte fábii,že ne?

shodne

a kolik si myslíš, že stojí oprava auta v originálním servise, lakování, práce plus orig. díly jsou nejdražší.

berger*

No,shodne,myslím,že na fabii z roku 2011 a dřív nový nárazník nestojí 28tkč,nebo jo?

xenofob

já mám O1 z německa a každá pravidelná návštěva servisu je zpoplatněna částkou kolem 800 eur...mám všechny faktury...

nemec si za práci nechá zaplatit, to jen my jsme montovna s podprůmernými platy

berger*

Už jsem si možná vzpomněl - mám dojem,že 23it23 jezdí něčím lepším. Audina v RS? Stroj,který když nastartuje a nechá bublat na volnoběch v garážích pod domem,sousedi skáčou z oken. Je tak,23it23? Tam ten servis bude jinde,než u fábky...

Je tomu tak, oprava byla na RS6, ale nicméně karosářské díly jsou cenově stejné jako na obyčejnou A6. Díky laku Daytona Grey lakování probíhalo v Maďarsku přímo ve výrobním závodě na reklamacích.
Každopádně co se i té předchozí ceny týče, nemusí to být nijak moc bourané. Otec někdy okolo roku 2005 na novém VW Polo vzal dvoje dveře + zrcátko a cena opravy byla také okolo 50 tisíc.

 

asd1

0x

To byl nějaký škrábanec... Na mým kombíku FF1FL byla ca před 10 lety v D nehoda, jen asi 5 cm růžek dveří kufru ohnutý tak o 2 cm a škráblej nárazník (do paní nacouvali na parkáči) a měnilo se všechno tj. zadní dveře včetně novýho skla, nárazník i s výztuhama, všechny těsnění nový atd. a cena byla 2500 euro.

Kdyby si to takhle drcnul já, tak ten růžek ohnu zpátky, aby to nerezlo tak stříknu blitkou za kilo a jezdim

A neboj němci opravujou poctivě tak jak se to má dělat, pokud to teda nedělal nějakej turek , ale to by nebylo v databázi autorizáku nebo pojištovny.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]