Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Přistrojová deska nefunguje, diagnostikou nejde načíst

Od: petrk* odpovědí: 4 změna:

Dobrý den, chtěl bych se zeptat mám auto Škoda Octavia I ročník 1999 motorizace 1.9TDi 66kW, řešil jsem opravu padaní budíku proletoval jsem spoje které jsem našel že by mělo být přičinou padání jakmile jsem měl hotové poskladal jsem budík zpět do původního stavu s tím že jsem ho následně zapojil ale bohužel nerozsvítily se kontrolky ani neukazuje čas a stav kilometru zkoušel jsem to napojít na diagnostiku ale bohužel jsem tak akorát odrovnal kabel a načíst nelze, zkontroloval jsem veškeré pojistky a jsou v pořádku, dočetl jsem se že by to mohlo být špatné relé č. 109 ale to by přeci aspoň ukazatel času a kilometru na tachometru šel není tak? dále jsem našel že by to mohlo být špatné radio a to že nemám originální rádio ve vozidle je to možné? Nevíte čím by to mohlo být, případně jak to opravit?

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Jak to opravit? Něco jsi poškodil svojí chybou.

Obě napětí (15 a 30) a kostru (31) najdeš na modrém konektoru?

Na ISO koncovce rádia je K-line vedení k diagnostice. Pokud jsi tam nějakým šmejdem pustil napětí, tak jsi usmažil datové vedení.


doplněno 06.09.20 22:36:

workshop-manuals.com/...

Terminaly 30,31,15 projdi. Pak jdi dál.

30 a 15 měř na konektoru proti kostře auta (třeba sedačky nebo přímo na baterku mínus).

Pak i proti 31 v samotném konektoru.

petrk*

Klasickým modrým KKL Kabelem který jsem používal u ostatních vozidel na diagnostiku, bohužel jsem si nebyl vědom že se něco takového může stát, má hloupost. Modrý konektor myslíte na zadní části budíku? Máte nějaké schéma modrého konektoru?

petrk*

Jde mi o to abych hlavně zprovoznil budíky s tím že bez nich nenastartuju, to že mi nejde se připojit přes diagnostiku není pro mě momentálně hlavní věc. Jinak zítra vyzkouším obě napětí (15 a 30) a kostru jestli je v pořádku případně odpojím baterii zda by nepomohlo, K-Line je na přepětí háklivý takže odpojení baterii by mělo pomoct.

 


0x
Načteš zbytek vozu když ty budíky odpojíš?
Pokud ano kabel je dobrej
To že se ti budíky nespojej s diagem znamená jediný při té opravě se něco nepovedlo a s největší pravděpodobností si je odrovnal a budeš schánět a přizpúsobovat jiný budíky
Jediný co bych skoukl sou veškerý pojistky a jestli sou dobře nacvaklý oba konektory v přístrojovce

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]