Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Porucha imobilizéru nebo vadný klíč?

Od: repty® odpovědí: 6 změna:

Jeden kolega mi na pracovišti provedl rozbor autoklíče (v rámci "legrácek"). Nedařilo se mu ho zaklapnout, použil trochu síly. Ten samý den vyskočila na přístrojovce chyba imobilizéru, cívky, ale auto ještě ten den bylo plně pojízdný. Druhý nebo třetí den po startu motoru, motor okamžitě zdechl. Dočasné vypojení akumulátoru nepomohlo.

Po kontrole transponder je uložený v klíči zešikma, ale nevypadá nijak poškozený. Proto těžko říct, co je na vině. Přesto mě prosím zajímá, jaké jsou dostupné možnosti opravy - deaktivace imobilizéru, nebo výměna klíče?


 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Tento klíč používá mimo jiné Felicie, proto popíšu pro ni.

Za budíky je krabička imobilízerů (immobox). Není jejich součástí (budíků) jako u Fabie či Octavie. A není součástí řídící jednotky motoru jako třeba u Fordů.

Obejít nelze tak snadno. Krabička immoboxu sleduje vložený transpondér klíčku k cívce, zda je její naučený a dle toho odblokuje digitální informací po K-line vedení ECU motoru. Nejde to tedy obejít nějakým blokovacím relátkem. To nelze.

Je potřeba vyčís LOGIN immoboxu a naučit k němu nové transpondéry (to jsou ty kostičky v klíči).

Nebo na vrakáči sehnat z funkčního auta klíč (respektive jen transpondér) a k němu immobox.

Pak vyresetovat ECU motoru a ECU immoboxu. Po prvním zapnutí nového klíče zakomunikují a pak je opět vše funkční.

Další možností je přepsat v EEPROM motoru jeden řádek a immo požadavek ke komunikaci zrušit.

...

Takže buď znát LOGIN immoboxu (je na psích známkách k origu klíči)

A nebo na vrakáči immobox a k němu transpondér.

doplněno 27.08.20 13:27:

Transpondér vložte správně orientován do té mističky a né do víka klíče

 


1x
Čip imobilizéru je pasivní RIFID. Baterka je tam jen kvůli komunikaci klíče s DO zámku. Nevím, kde mají škodovky snímač ale v naprosté většině případů to bývá kroužek v okolí zámku spínací skříňky. Pokud nedošlo k mechanickému poškození čipu tím, že bys ho silou rozmáčknul a netahal jsi někde za dráty pod spínačkou, tak není důvod aby imobilizér nefungoval.
To na obrazku je obyč klič ta baterka jen rozsvěcela žárovičku
A zažil sem zrovna u feldy padli klíče na zem a bylo po čipu

I křemíkový čip transpondéru odejde. Není to vyjímkou.

 


1x
Pokud máš ještě jeden funkční klíč tak sundej ze spínačky tu imo cívku klíč strč dovnitř a chyt k cívce umělohmotnou paskou a schovej pod palubku
Pak nastartuješ i druhým klíčem bez ima
Pokud nemáš vem s klíče transpondér dej na kus molitanu celý to dej doprostřed cívky a omotej třeba paskou na balíky pak de opět startovat klíčem bez ima
Než to omotáž zkus si nastartovat pokud by to nešlo je možný že ti ten blb při demontaži tu imo tyčinku poškodil
Existujou firmy co umí na místě naprogramovat a udelat novej klíč i s immem např:
romanhora.cz/...

 

joudic*

1x
servis a fakturu predat legrackovemu kolegovi

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]