Nejste přihlášen/a.
Jeden kolega mi na pracovišti provedl rozbor autoklíče (v rámci "legrácek"). Nedařilo se mu ho zaklapnout, použil trochu síly. Ten samý den vyskočila na přístrojovce chyba imobilizéru, cívky, ale auto ještě ten den bylo plně pojízdný. Druhý nebo třetí den po startu motoru, motor okamžitě zdechl. Dočasné vypojení akumulátoru nepomohlo.
Po kontrole transponder je uložený v klíči zešikma, ale nevypadá nijak poškozený. Proto těžko říct, co je na vině. Přesto mě prosím zajímá, jaké jsou dostupné možnosti opravy - deaktivace imobilizéru, nebo výměna klíče?
Tento klíč používá mimo jiné Felicie, proto popíšu pro ni.
Za budíky je krabička imobilízerů (immobox). Není jejich součástí (budíků) jako u Fabie či Octavie. A není součástí řídící jednotky motoru jako třeba u Fordů.
Obejít nelze tak snadno. Krabička immoboxu sleduje vložený transpondér klíčku k cívce, zda je její naučený a dle toho odblokuje digitální informací po K-line vedení ECU motoru. Nejde to tedy obejít nějakým blokovacím relátkem. To nelze.
Je potřeba vyčís LOGIN immoboxu a naučit k němu nové transpondéry (to jsou ty kostičky v klíči).
Nebo na vrakáči sehnat z funkčního auta klíč (respektive jen transpondér) a k němu immobox.
Pak vyresetovat ECU motoru a ECU immoboxu. Po prvním zapnutí nového klíče zakomunikují a pak je opět vše funkční.
Další možností je přepsat v EEPROM motoru jeden řádek a immo požadavek ke komunikaci zrušit.
...
Takže buď znát LOGIN immoboxu (je na psích známkách k origu klíči)
A nebo na vrakáči immobox a k němu transpondér.
doplněno 27.08.20 13:27:
Transpondér vložte správně orientován do té mističky a né do víka klíče
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.