Nejste přihlášen/a.
U tý ceny už pomalu může jít do mk3.. u mk2 byli problémy s olejem kterej když se často neměnil zůstavali tam usazeniny a pak se motor zku... Nevím sice jak je na tom mk3 ale vím že u mk2 stímhle byli problémy. Takže jedinej dobrej ověřenej kus..
Fíkus 1,6 aby si bral 9-10 tak to je kolona ve městě nebo už hodně sportovní jízda bez ohledu na limity. Spíš má na tom golfu problém - lambda, protejkaj vstřiky, čidlo teploty apod.
Např. MK1 1,6 74 kW mám dlouhodobý průměr 6,2 a okresky neni problém jezdit za 5,5 (žádnej šnek, ale plynulá jízda na limitech tak abych nepřišel o papíry Maximální spotřeba je 10-12 kdy to je ale už sportovní jízda furt plnej kotel k omezovači a pak hned brzda protože zatáčka.. To už je ale těžce přes limity (na dvojku jede kilo, na trojku 140)
Novější turbobenzíny si berou klidně i jen kolem 5,0, ovšem tam jsou drahé opravy a málokterý je opravdu bezproblémový... Možná tak Fiatí 1,4/88kW (4 válec nepřímý vstřik tj. bez problémů s karbonama na sacích ventilech, motor vychází z osvědčený FIRE klasiky což je jeden z nejlepších malých motorů napříč značkama i historií)
U benzínovýho kombíka bych nepočítal s nízkou spotřebou. Záleží co koupíš. Pokud chceš něco silnýho tak se na takovou spotřebu nedostaneš. Mě se osobně líbí sauto.cz/... ale tam s tou spotřebou to vidím tak okolo osmi litrů. Někdo s tím jezdí i okolo sedmi. Záleží jak daleko jezdíš a jak. Pokud hodně řešíš spotřebu zkusil bych třeba megana sauto.cz/... ale to si už asi musíš přebrat sám jakej chceš výkon..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.