Nejste přihlášen/a.
Proměř dobíjení i baterku - po startu musí být napětí ca 13,7 - 14,4V. Nabitá baterka - zátěžový test, stačí sledovat pokles napětí při startu (neklesá pod 10V, a po nabití drží napětí např. když dva dny po nabití má pod 12V tak je v háji (samovybíjení - nemá kapacitu), platí pro případ kdy je klidový odvěr auta v pořádku (řádově jednotky max. desítky mA při "uspaném" autě)
Pravděpodobně baterka chcípla na vybití, hlavně moderní kalciovky (Ca-Ca), tam stačí nechat vybitou den a nevratně se poškodí (sulfatace elektrod). Některé nabíječky umí sulfataci trochu vrátit zpět...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.