Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
zanedlouho mě čeká technická kontrola, ovšem na autě mi nefunguje elektrické náklápění předních světel. Seřídit jdou pouze manuálně, myslíte že to je vážný problém kvůli kterému by mi technickou nemuseli dát? Děkuji
Tak kupte světlo z vrakáče nebo z bazaru, Ale nezávidím Vám pak výměnu světlometu. Dementi (jinak to napsat nejde) konstruktéři si při faceliftování šlehli a světlo prostě nevyndáte bez demontáže nárazníku a vůbec snad všeho, co je před chladičem. Xsara I, mám tušení, s tímhle problém neměla. Prostě "vývoj"nezastavíš.
Pokud tam půjdete sám, technik si toho všimne a bude potřebovat někoho vyhodit, aby si odškrtl dnešní počet vyhozených aut tak problém bude.
Pokud tam někoho znáte nebo tam s autem pojede někdo, kdo tam někoho zná tak problém nebude.
Díky takovým jezdí plečky na silnicích, které se rozpadají. Nad čím zavře známí technik oko příště? Nad utrženým silenblokem?
Světla, která nejdou seřídit oslňují. On je seřídí, ale kdo zaručí, že nějaký špatný kontakt tu servoregulaci opět nerozhodí a v zatáčce někoho takový člověk oslní a díky tomu někoho přejede nebo narazí?
requied: Pokud jsou světla seřízena správně, tak laik nemůže naklápěním nikoho ohrozit. Leda, že by přeložil extrémě zadek auta a měl špinavá nebo poškrábaná skla světel.
Pokud se znefunkční závadou naklápění v poloze př. 2, tak technik seřídí regloskopem správné parametry. Ale co když servo začne fungovat a vyjede z této pozice na nulu? Pak máme hodnotu -2 a světlo svítí nahoru.
Světla se regloskopem vždy seřizují na 0 sklonu. Ovšem u nefunkční servoregulace to nejde zaručit, kde zrovna servomotorek parkuje parabolu.
To je nesmysl. Správně seřízený světla se seřizujou v prázdným autě na 0. Pokud naložíš vzadu a 0 necháš tak svítí nahoru = oslňujou. Aby ne, tak bys musel mít automatický sklápění podle zatížení..
Přes známé/ servis projde víceméně cokoliv co neni vidět na fotkách (tj. kde není důkaz v jakém stavu to na TK bylo).
Pokud to nefunguje vůbec tak se to nemůže samo rozhodit což bude většina případů takže to stačí seřídit ručně a reálně není žádný problém. Navíc spousta aut oslňuje už po sjezdu z výrobní linky, protože jsem tak "chytře" navržená a těch je mnohem víc než těch druhých...
doufám že to STK neprojde a dáš to sešrotovat, v dnešní době, kdy nás cestou do práce oslňuje každé druhé nové auto a téměř každé ojeté to bude pro nás, co máme vše v pořádku úleva
V dnešní době nejvíc oslňujou funglovky s diodama
Nefukční naklápění by projít nemělo. Technik má zahýbat kolečkem jestli naklápění funguje, pak nastavit 0 a seřídit. Kdo má Fávo nebo Feldu toho lituju, tam je naklápění paskvil z výroby
Favorit s Feldou nejsou jediní, kdo to užívá, ale tam to tolik lidí neřeší, jako u nich
Navíc je léta vymyšleno, jak to překopat.
asd1, třeba BMW E46, kde se časem vyrve zadní náprava? Nebo Fiat, kterýmu zrezne podvozek? Nebo Peugot, kde časem zadek je do "A". Ford s motory nemluvě. Každé auto má svoje. Ty dva křápy tu jezdí už přes 20 let, takže naklápění je to poslední čeho se vždy někdo chytne. Koroze nepočítám k vůli věku a absenci zinkování. To bohužel.
U Felicie jsem kdysi s tím neprošel. Drahé na opravu (hydraulika u Š Felicie). Na šrotácích nejsou k sehnání, vždy vadné.
Naklápění světel - vždy mě u staré felicie vyhodí z STK. Nikdy jsem to naklápění nepoužil, je to úplně na nic. Je to jen buzerace. Zrušit všechny STK.
Opravu mi vždy udělá opravna, která je hned vedle přidružená k STK. Mají pěkný kšeft - zlodějina.
presne tak , zrusit vsechny STK , zrusit vsechny urady a hlavne zrusit vsechny doktory, at zije IQ sumici travy
Spíš je vyměnit za TUV... Aktuální stav kdy projde kdejaký šrot je jen aby se vlk nažral a vlastník STK si vydělal, příp. technik který si vždy něco najde a přijde a nenápadně si řekne o úplatek. Tak mu to pětikilo dáš, protože to vyjde levněji než opakovaná.. A spočítej si kolik aut mu denně projde rukama...
Zkvalitnit aby šrot opravdu neprošel (kvalitní dohled), maximálně zlevnit aby to nebyla zisková akce ale služba lidem... Celkově bych v tomhle převzal německý předpisy, včetně převozky na dojetí na technickou (s převozkou nemusí na podvalu), termíny technický apod.
Zrušit úřady by se taky hodilo, dvě třetiny úředníků je zbytečných a šlo by to i bez nich. Jsme neskutečně bohatý stát že to utáhnem...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.