Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,prosím o radu pouze zkušeného mechanika:
Plánuji dělat repas motoru Š.Ocatvia 1u2 55.kw benzín rv 2000 vin kod TMBDJ11U6Y2407813
Co mám za problém:
Při studeném startu silný zápach benzínu, hlasitější cvakaání a bublavej zvuk motoru. když po chvilce trochu sešlápnu plyn a pustím,cvakání se zmírní,ale je pořad hodně slyšet. Zvýšená spotřeba benzínu,a za jízdy nízký tah skoro i po rovině. 1 důvot toho bublání je zadní díl výfuku,ten si vyměním sám,ale bohužel to jde i z prostoru motoru,nebo někde pod ním. možná netěné nebo prasklé parohy,nevím. A v prostoru kabiny a do pedálú je cítit výrazné brnění. Myslíte že by to mohl způsobovat jenom ten výfuk,nebo ve předu špatné svody?
V klidovém stavu je slyšet a cítit lehké škubání motoru. Jedíné co tamfunguje bezchybně,je to,že škrtnu, a motor hned naskočí bez problému v zimě i v létě. To jediné tam jde dobře.
výměnu filtrů a oleje dělám pravidelně. Olej dávám Helix Hx7 10w40. Tento rok jsem dal i čistící aditiva do starých motorů a trochu to pomohlo,ale jinak nic moc.
Součástky si chci obědnat sám,a nechci to nechat na servisech které rádi obědnávají z auto Kelly. S těmihle šmejdy mám osobní problém,a nehodlám je dotovat.
Takže bych potřeboval udělat seznam všech dílů,které budu potřebovat a počítat s tím horším scénářem co všechno tam může být špatně. Měl by to být takový seznam,podle kterého to mužu sám bezpečně a správně obědnat.
Všem vám děkuji za rady a za pomoc.
Díky za vaše reakce.Olej mi to nějak nežere.Do další výměny kterou jsem dělal předevčírem,jsem doléval jen jednu litrovou flašku. Bohužel rozpočet je omezený,a chci se zaměřit jen na výfukový systém,a vnitřnosti motoru. Rozvody,čidla a ostatní věci,pořeším jindy,ale teď potřebuji dělat výhradně jen vnitřek motoru.
jen potřebuju vědět s čím vším tam musím počítat, a kde seženu díly za rozumnou cenu. Jinak díky.
Jednu flašku=jeden litr oleje? a na kolik km? na 10 000 nebo na 30 000km?I když ono je to skoro jedno jestli litr na deset tisíc nebo na třicet tisíc.Pokud to nežere litr na 1000km pak ječ zbytečné s tím něco děla a pokud to bere litr na deset tisíc-pak tro prodat nějakýmu hejlovi co se v autech hooodně "vyzná".
Taky řešení, ale mě by rozhodně nebavilo stále měnit motory a preparovat je z aut v různé kondici. Jednou pořádně spravit a jezdit. Smysl má vybírat motor se slušným nájezdem, tam udělat lehkou GO a pak jezdit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.