Nejste přihlášen/a.
Zesílení se týká hlavně čumáku (nosná výztuha pod nárazníkem, čelo, nosníky podběhu předku).
První typ asi máš ty. Vychází z favorita a je vždy nezesílený. Výztuha pod nárazníkem je na dvou plechových držácích na bocích ani né do nosníku, ale na ouško u něj na dva šrouby M8.
St. typ zesílené 96-97 je na přírubové patky. Jako mají vagóny mezi sebou nárazníky. Tak, jak to mají dnešní auta. Tyto příruby vycházejí přímo z nosníků a jsou pro 3 a 3 šrouby na imbus M8.
Nov. typ je vždy zesílený a má stejný princip jako typ předchozí, jen je jiný otvor na zámek kapoty a jiné otvory na svělomety (k vůli faceliftu).
Ta poslední je favorit, ale princip stejný jako nezesílená felina
Už si to moc nepamatuji - kastle zesilovali asi od roku 96,tuším také kvůli bagům. Pokud tam jsou pytle,bude zesílená. Prý to šlo poznat i podle středového tunelu,u zesílené byl mohutnější.. Já ten rozdíl nikdy neviděl.
Zesílené čelo má ten plech s kolečky dole an výztuze.
Nezesílené čelo je jen obyčejný žlab (a tohle je st typ první s nezesílením pro první feliny 94-95). Poznáš podle čtvercových velkých děr pod světli. Zesílená na příruby tam má jen díry na šrouby.
St. typ nezesílená na nový typ nosníku výztuhy na přirubu (95-96)
098926064 1994-1995 chybí kolečka na dolní výztuze, čtvercové otvory pro výztuhu nárazníku, stará světla, starý zámek
6U0805591A 1995-1996 chybí kolečka na dolní výztuze, nový typ přírubové výztuhy nárazníku, stará světla, starý zámek kapoty (1997 má vyztuženo kolečky dole)
6U0805591B 1998-2001 má už kolečkovaný zpevňovací plech dolní výztuhy, nový typ příruby nárazníku, nová světla, nový otvor na faceliftový zámek kapoty.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.