Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, potřeboval bych poradit, Felicia 1,3 MPI 97 se při rozjíždění na 1 nebo zpátečku chová tak, že škube. Netušíte čím by to mohlo být. Není to tak dlouho, co byla dávána nová zapalovací lišta. Nastartuje na první dobrou. Takže nevím. Zkuste prosím nějaké náměty...
Díky
Pak už na vyšší stupně jede normálně.
Proč se dávala lišta? Neodpálili jí svíčky, které tam už neměli být? Patří tam RC89PYC. Co čidlo otáček? Vstřiky neukapávají? Kolik je najeto km?
Jinak ta první ECU Simos s FW 5WP4208 a 5WP4248 jsou největší šmejdy. Zatepla po malé pauze nenastartuješ bez plynu. No prostě střepy.
Sežeň si 4326 nebo 4327 CZ FW (aby tam nebylo napsáno D německo). Přizpůsob k immo vagem vynulováním jednotek IMMO a ECU.
Spojka, no taky by to mohla možná být...
Najeto 140tis.
A lišta se dávala, protože to strasně cukalo než se zahřál motor, kuckalo a ztrácel se výkon po přidání plynu.
Teď je to jiné, jako by opravdu spojka nebo něco... ale nerozumím tomu. Lišta pomohla a výkon držel, ted se to projevuje při rozjezdech na 1 nebo při prvotním přidání plynu při přeřazení.
Originál spojka/ložisko Sachs vydrží cca 220 ooo - 240 ooo km při slušnějším zacházení a pokud se méně používá. Neříkám ale, že nemůže odejít dřív. Pokud by byl odřený přítlačný talíř v místě doteku ložiska, nešlo by dost dobře zařadit jedničku a zpátečku, lépe už ostatní rychlosti. Pokud by bylo vysypané ložisko(kuličky), šla by hůř mačkat spojka.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.