Nejste přihlášen/a.
Podobné se nám stalo u Felicie, po telefonu do opravny nám bylo sděleno, že můžeme dojet do opravny a že se nic nestane, tak jsme tam dokodrcali na jedničku, s kopce na dvojku. Od té doby jezdíme bez závady.
Kreréni v servisu...Jejich auto to neni, tak "v pohodě, klidně přijeďte" a při zničení katu by se vám vysmáli... Jednobod vstřik nezavře protože nemůže...
Jednak netuším, kde jsi vzal těch 250 tis. km a jednak jsem měl několik aut, která prošla emisní kontrolou s původním katalyzátorem po 300 - 400 tisících bez problémů a taky bez triků a uplácení. Mysli si o tom, co chceš.
U jdednobodu je jistota že vstřik nezavře a vícebod nevim jestli to pozná a zavře... Tak snad to nebyli kreténi, ale borci co znali přesný typ motoru a že vstřiky zavírá...
Ra252 - Aktuálně mám 240 kkm, kat pořád původní a emise naprosto v pořádku (a na EK to opravdu měřili, ne jak dřív). Tak ale teď nevim jestli má těsně před smrtí nebo to je tim že to neni kvalitní Škodováckej ale zmetkovaj Ford
Předchozí auta taky všechny v pohodě, s katem problém nebyl nikdy...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.