Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda Fabia 1.2 HTP 2 Gen

Od: kluk512* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,

chci se zeptat jzda nevíte kolik může mít Fábia HTP cca výdrž v nájezdu, pořídili jsme si Fabku na nějaké to popojíždění (ale v budoucnu plánujeme jezdit mnohem víc), má najeto cca 125 000. Je po prvním majteli. Přemýšlíme zda ji v brzké době poslat dál, a nebo s ní dále aktivně jezdit.. Mimo to že není nikterak výkoná chybí ji bohužel klimatizace..

Díky za rady..

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1

1x

Záleží na způsobu jízdy a údržbě. Pokud ten motor dostane co potřebuje tak vydrží klidně 300 kkm. Hlavně olej měnit po 7kkm, pokud má průsšvihovej napínák řetězu tak vyměnit za vychytanej.. U 44 kW se sypal kat do ventilů, tam už je to loterie.. Pak další typický mouchy co Fobie má (kabeláž, mikrospínače atd.)

Škodovka i to blbý HTP na to jak to je chcíplý, tak si kupodivu drží cenu a je to slušně prodejný.. Bez klimy v posledních letech to je pakárna.. Osobně bych to naleštil, vychválil a poslal z domu. Pokud vezmeš např. Punto 2 FL, tak na tom i vyděláš - v pohodě seženeš výborný stav za 30k.. A Fiat má mnohem lepší motory než Schade - porovnej 1,2 FIRE a 1,2 HTP... Před vyslovením "FIAT šrot" se v tom projeď, aspoň já bych i bez ohledu na cenu při volbě Fabie x Punto vybral Punto. Poruchovost vcelku v pohodě, dokonce obecně bych řekl že menší než Fabka.. Motor jednoznačně lepší u Fiatu.. Pak jsou i Citróni, Pažouti, Fordi - taky spousta aut minimálně stejně dobrý jako Fabka a za lepší cenu..

 


0x
Zatím jsou docela v kurzu i přes ten tříhrnek. Cenu moc neztrácejí. Mě by teda víc než chybějící klima vadil ten projev motoru. Mám pocit že se to auto divně klepe. Jestli to máte na popojíždění na krátko tak nechat. Na dálnici to holt není.

 


0x
Ja bych do HTP nikdy nešel mam pocit že již brzo zjistíte proč se to menuje HTP - Hromada technických problémú
Počítám tak od 150000km

 

jurajjuraj*

0x

jedno z aut ktere mam je i 1,2htp 44kw a bez problemu, ono hlavne zalezi jak s tim kdo jezdi, jaky tomu dava servis, benzin

u 1,2 dvojkovych fabii se podpalovaly ventily stejne jako u jednickovych fabii, treba konkretne tech 44kw , rok 08-09 jsme uz delali celkem dost, neni toho jako 6 ventilu u jednickovych fabii ale porad se to objevuje

pak zas sem tam nejaky retez atd

na jezdeni po meste to staci, na castejsi delsi cesty bych se asi dival po necem jinem

 

tycoon*

0x

Záleží, co je to za verzi motoru. Dvanáctiventilové jsou spolehlivější než šestiventilové, novější jsou spolehlivější než starší. Jako jediný koncernový motor to nemá chladič oleje, takže na výběr správného oleje a jeho pravidelnou výměnu je potřeba dát velký důraz. Pak tyhle motory zvládnou klidně 300 tkm i po přestavbě na LPG, což bývá pro některé japonské či korejské motory jistá smrt. Výměna dává smysl z toho provozního hlediska, pokud najezdíte hodně kilometrů, tak se zbytečně trápíte se slabým motorem, který má navíc vysokou spotřebu. Ale na krátké jízdy to smysl dává.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]