Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ojetina VW Phaeton

Od: domi odpovědí: 12 změna:
Dobrý den, přemýšlím o koupi VW Phaeton 3.0TDI 176kw facelift v plné výbavě.
Vůz bych chtěl pro rodinu, jelikož je to velké ,,bezpečné" auto.
Má cenu kupovat nebo je to hodně,,kazové" auto?
Někdo nějaké zkušenosti, rady?
Děkuji.

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

break

2x

Začal a skončil bych u přemýšlení a šel do novějšího Passatu...

Phaeton je auto úplně k ho**u...

tond

Podle hodnoty toho pispevku je zcena jasne, ze jste preskocil to zacinani a s premyslenim jste rovnou skoncil.

 


2x

S-kladu nebo A8 by sis jako rodinny dostavnik take poridil? Je to hloupost. Jsou mnohem vhodnejsi a praktictejsi auta.

 


2x
Ferdinand Piëch s Phaetonem opravdu díru do světa neudělal ale na druhou stranu kdo koupí udržovaný naftový 3,0 TDi nebo benzinový 4,2 V8, ten neudělá chybu.
Spotřeba cca 8-10, resp. 11-15 litrů pak nemůže nikoho u tohoto vozu finančně rozrušit.
Servis chce buď znalý autorizák nebo člověka co Phaetony zná a ví co a jak (at jednoho či druhého je jako šafránu).
Díly jsou dražší ale to také není v této třídě překvapující.
Co překvapujícího je jsou ceny na úrovni desetiny původní pořizovací, stejně jako to, že pěkně vybavené a udržované kousky s výše zmíněnými motory mají fandové dávno rozebrané a v bazarech až na malé zázraky čeká jen hrstka vozů co mají svá nejlepší léta za sebou.
Vrcholný 6,0 W12 obcházejí vesničtí mechanici s rukama v bok. Na velesložité strojovně se spotřebou 18-20 litrů ve městě (ideálně N98), u které motorovým prostorem nepropadne ani pětikačka totiž neudělají lautr nic.
Tak?e "vé dvanáct" je pro největší dobrodruhy s neomezeným rozpočtem.
Což mimochodem platí i o desetivalci 5,0 TDI, kde můžou odejít vstřiky, turba, převodovka drcená smrtícím točivým momentem apod.
V dobrým stavu se tyto motorizace prodávají mezi známými.

 

xenofob

1x

já bych se toho nebál, jezdí jich sice málo ale to je také výhoda, je to neokoukané auto, základní údržbu by měl zvládnout každý průměrný autoservis, phaeton se mi líbí, je to určitě pohodlnější a reprezentativněší auto než superbéčko nebo obyčejný passat...a ojetiny se prodávají za směšné ceny ...jen o tech jízdních vlastnostech toho moc nevíme

 

domi

Rok výroby 2008

 

ye

0x
Ahoj nevim kolik za ty chceš dát, ale tohle auto musí byt v perfektním stavu. Jinak te sežerou servisní náklady.
Být tebou vzal bych passata raději nebo Superb.
A třeba i to kombi bude pro rodinu lepší. Jestli se bude do auta dávat kočárek.

 

daniela1

0x

Osobní zkušenost s poruchovostí Phaetonů tedy nemám, ale vím, že nijak poruchové auto to není, ale náklady na servis můžou být astronomické.. A na takový koráb se víc hodí W12 6.0, ale to je asi záležitost názoru a peněženky..

Taky bych se možná poohlížela po jiné ojetině, ale jestli to má být Phaeton, proč ne, špatnou volbou nebude. Ale vybírat hodně pečlivě, aby jenom náklady na servis po koupi nepřevýšily pořizovací cenu.

 

jezevec*

0x

Varianty 3,0TDi bych se nebál, díly na něj nejsou nijak závratně drahý a je to stejnej motor, jakej měly Touaregy, takže se dá spousta věcí sehnat i z druhý ruky, protože Touaregů jsou samozřejmě mraky, skoro všechno je i za zlomek originální ceny z druhovýroby. Phaetonů se moc neprodalo, někde jsem dokonce četl, že se prodávaly tak málo, že jejich výroba způsobila koncernu ztrátu přes 50 mld. Kč. (!)
Každopádně počítej s tím, že jde o auto, který váží přes 2 tuny, což se samozřejmě někde projeví (ložiska, nápravy apod.). Nicméně i recenze německýho ADAC klubu se shodovaly vesměs na tom, že dílenský zpracování je až nadlidsky perfektní. Navíc tohle nový auto stálo takovej randál, že si ho určitě nepořizovali lidi, kteří by pak neměli na pravidelnej servis. Nebál bych se toho. Otázkou je, jak moc živý to bude, protože to 3,0TDi, co chceš, byl nejslabší diesel, co se do nich dával. Zajímavá může být ta varianta s šestilitrovým dvanáctiválcem, ta dávala asi 450 koní, ale pokaždý, když šlápneš na plyn, uslyšíš jak se v Kuvajtu někdo směje...

xenofob

motor 5998 ccm / 309 kW má označení typu např. BAN

 

mathew

0x
No motor je vpohode a kdyby náhodou tak díly se dají sehnat. Problém, ale bude všechno ostatní, protože vzhledem k počtu vyrobených kusů budeš muset kupovat vše nové a originální a u toho se pěkně prohneš. Jestli to musí být nutně tahle třída tak bych vzal Mercedes S spolehlivost lepší a díly jsou i jinde jak v autorizaku...

 

max*

0x
No, kdyz je to velke a tezke, tak je to vazne bezpecne? Nefantazirovat.
Auto vazi pres 2 tuny, s tim motorem to hude line jako zelva. Vyjedete za hranice, tam neco klekne a budete cekat 3 dny na nahradni dil, fakt super napad.
Posledne jsem neco vetsiho vezl MB C kombi.
Sice mame MB E, ale to novejsi C nebylo o moc mensi, dovoz po ose, spotreba 5 litru nafty, super stav, komplet dvoje obuti, zaves, navigace, tempomat. Co vice je potreba? Nove dily na brzdy stoji mene nez na Skodu a pritom maji vetsi prumer a vic materialu. Bezne najedu na brzdy 115.000 km. (myslim tim jen oblozeni)
Naposledy me ve VW sevisu videli, kdyz jsem dostal fakturu vymenu oleje za 800 korun/litr. Pritom ten olej bezne sezenu za 125 korun od ESSO.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]