Nejste přihlášen/a.
Byt tebou, tak zacnu chodit pesky! To nalozis svoji holku (ta ma kolik) a jsi pres limit toho auta
jinak to auto je do mesta, na dalnici ani delsi trasy nebrat. Ja mam super auto, ktere ma sestku tak, ze pri 1000 otackach jede 60 km/h a pri 1500 otackach jede 90 km/h a mohu diky tomu jet za 4,2l nafty na 100 km. Tedy kdyz jedu podle predpisu. To je zase nevhodne na kratke trasy, neb tahle spotreba je, prumerna na delsi trase, pokud bych jel jen 3 km, spotreba bude tak 9/100.
Jako škodovkář, majitel dvou Fábií 2 generace (kombi), spokojený exmajitel Felicie (rovněž kombi), takže osoba zcela nenáročná, důrazně doporučuju poohlédnout se po něčem jiném. Měl jsem ji (tu trojkovou) asi měsíc z půjčovny. Jako nákupní taška by to bylo dobrý, kdyby se do kufru vešlo víc, než jen dámská kabelka. Mmch. v tvém případě doporučuju stejnej postup, jako v mém. Chodit po bazarech a zkoušet, kam se vejdu. Např. u Renaultu jsem se z těch levnějších nasoukal akorát do Clia, protože konstruktér měl slabou chvilku a sedačky přivrtal tak, že šly posunout na doraz dozadu. Akorát z toho byl v tu chvíli Smart .
občas jedu firemním, mám s tím problém předjet ve stoupání kamion nebo autobus, rozdíl mezi MPI a TSi je v tom, že MPI má rozvodový řemen a TSi problematický řetěz
totálně mrtvé od 3. rychlosti jsou oba dva motory, takže MPi bude o hodně lepší volbou pokud jde o náročnost na servis a údržbu..
a řidič se procvičí v defenzivním stylu jízdy, na pravidelné ježdění po dálnici bych si vybral minimálně 1.2 TSi a nechal si rezervu na údržbu
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.