Nejste přihlášen/a.
Autu se vstřikováním je to v podstatě jedno, elektronika se přizpůsobí a je málo pravděpodobné že by se to nějak projevilo. Má zkušenost je že i na rok starý benzín naprosto bez problemů start na drc. U karburátoru už je to horší, tam je pravděpodobnost horších startů a nižšího výkonu případně že se vůbec nepodaří nastartovat. Ale kdo má dnes v autě karburátor.
Čtvrt roku v pohodě. Skladovatelnost je nejlepší v plastovým kanystru a můžeš přidat VIF (funguje i jako stabilizátor paliva). Voda platí pro nádrž která větrá (rozdíly teplot = změny objemu) a do benzínu se dostává vzdušná vlhkost; kanystr je uzavřený. Biosložky v benzínu vytváří jakoby pryskyřici, problém je v tryskách karburátoru, filtrech atd. když tam stojí delší dobu, to v kanystru taky nemáš. Startoval jsem auto po třech letech stání (půlka nádrže) a chytlo na drc.. Jestli se to vyplatí nehodnotim, to je každého věc.
4 měsíce je v pohodě. Dneska je stejně v benzínu líh, případná voda se s lihem smíchá a motor to ani nepozná. Voda vadila v čistém benzínu, se kterým se nesmíchá a zůstala tam ve formě oddělených kapek. Ta kapka pak dokázala ucpat trysku v karburátoru (u vstřikování nevím, ale asi by tam taky vadila) případně v zimě někde zamrznout.
Jen pozor, aby ty kanystry byly pro benzín použitelné, jinak by se vám mohlo stát, že místo dvou stovek úspory budete mít mnohatisícové škody.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.