Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Věříte produktům firmy metabond?

Od: johnd odpovědí: 8 změna:
Zdravim, již delší dobu na mě na facebooku vyskakuje reklama na aditiva do oleje od firmy Metabond a všichni si to chválí... To jsou aditiva do oleje opravdu tak prospěšná? Prodejce Metabond garantuje snížení spotreby, snížení hlučnosti, zvýšení výkonu diky nizsimu tření a především uvádí snížení tření a prodloužení zivotnosti komponent o 60%.
Dá se tomu věřit?

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x
Vyzkoušel sem přípravky do motoru od ruzných firem a vèř že sou to jen zbytečně vyhozené peníze
Pokud je motor v háji např nadměrně žere olej tak mu žádná rádoby zázračná tekutina nepomúže
Jediný co pomúže je generální oprava motoru

 


1x

Pracuji ve strojírenské firmě a byl jsem osobně přítomen u předvedení tohoto přípravku.
Ocelový váleček se točil částečně ponořen do oleje a na něj se tlačilo přes páku tak až se třením zastavil.
přímo na přístroji bylo možno vidět sílu nutnou k zastavení válečku.
Prve se zkoušelo nasucho, pak s olejem a pak s přídavkem toho metabondu. Rozdíly mezi jednotlivými zkouškami byly obrovské. Už si nepamatuji čísla, ale vyrazilo mi to dech.

Druhá věc je ale ta, že to neřekne nic o tom jak se bude přípravek k motoru chovat v jiných ohledech.

asd1

To neni nic zázračnýho.. Chlor v oleji ale neni úplně ideální přísada

 


0x

Ano, věřím.

Chrchlal mi motor jen při 2300 otáček a dával jsem za vinu řetěz rozvodu. Tak jsem to nechal být (Felicia 109 000km). Pak jsem dělal kamarádovi Fávo, kterému prasklo těsnění pod hlavou a jel chvíli bez vody. Měl nový řetěz a seřízené ventily. Chtěl to, tak jsem koupil ten oldspeziel. A opravdu mu klesla spotřeba a já čuměl, že i hlučnost po 20 000km.

Tak jsem to prdnul i do své Feliny. Chrchlání v otáčkách ustalo. Už je slyšet řetěz je zatepla na volnoběh.

Byl jsem velký odpůrce všeho, co do olejů nepatří a kupuje se jako zázračné aditivum. Kdybych si to nevyzkoušel na cizím motoru, tak nevěřím a sám si to tam nedám.

Na zábránění úniků to ovšem nefunguje. Stejně člověk musel udělat gufera na ventilech, aby motor nežral olej.

Na spotřebu to funguje.

Určitě tu bude sposta lidí, kteří budou tvrdit, že je to blbost nebo měli jinou zkušenost s jinými přípravky, které nefungovali a silně je nedoporučí.

To už je ovšem na každém, aby zvážil. Některé opravdu levné obsahují síru, která zvyšuje korozivnost a snižuje tření. Takové bych nechtěl. Metabond jí prý nemá.

Hlavně pokud se olej mění, tak se postupně metabond vyplaví, když se dá jen jednou. Takže proč to nezkusit. Do nového motoru bych to bral jako zbytečnost. Tam patří kvalitní olej co plní specifikace motoru a často měnit.


doplněno 05.05.20 06:52:

Reaguji na Metabond do oleje motoru. VIF je do paliva a opravdu zabraňuje parafínování nafty a lépe to startuje v mrazech. Ale to i když do nafty přidáte trochu benzínu nebo ethnanolu .


doplněno 05.05.20 12:20:

asd1: Sám dávám Mobil1 nebo Shell a filtry vždy MANNy. Jasně U CR je to hazard mixovat benzín. Ale když se CR systém udržuje a má čisté filtry, tak není potřeba ani ten VIF. Nafta je u nás dost aditivivaná v zimním období.

asd1

Srovnávat aditivaci nafty VIF a benzín je úplně mimo. Ano benzínem snížíš bod filtrovatelnosti, ale to je všechno (mmch. lepší byl petrolej). Zhoršíš mazivost. VIF mazivost zlepšuje a zvyšuje cetanový číslo. Do Railu přidá benzín jen šílenec (nebo servisák co potřebuje kšeft za čerpadlo a vstřiky

Aditiva do oleje mají smysl jen pro řešení konkrétního problému a nutno správně vybrat, jinak můžou spíš uškodit. Mnohem lepší je olej měnit včas, tj. obecně pro průměrný motor to je 10kkm / 1 rok. Značka/ cena oleje není důležitá, stačí požadovaná specifikace. Filtr kvalitní např. Mann

VIF se mi osvědčil v palivu jako obrana proti řepkovým přísadám do benzínu. V mém případě odstranění problému se startem (motor nastartoval a chcípnul během 3 vteřin) a chcípáním při volnoběhu. Stačilo dávkovat při pěti plných nádržích a po problému. Nyní jen občasně dávkuji VIF, kupuji při slevách v AutoKelly. Citlivé moderní motory s eko-čidly nesnesou eko-řepku. Takže EKO hospodářství funguje tak, že někde se ekologizuje a jinde se zahájí neeokologická výroba VIF.

 


0x

V testech Světa motorů už roky vedou produkty od VIF. Já vím..každý kocour chválí svúj ocas, takže kdo ví, jaký na tom má časopis vlastní profit, ale bylo tam i vyjádření státní zkušebny a cenově to nevychází nijak draho na rozdíl od jiných podobných zázraků.

asd1

VIF není aditivum do oleje ale do paliva...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]