Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
chtěl bych se zeptat, jak nastavit rozvody u potkaného motoru... Koupili jsme se známým staršího Superba, který měl potkaný motor a fouklé těsnění pod hlavou a řekli jsme si, že při ceně toho vozu nemáme, co ztratit, když se o to pokusíme svépomocí... Oba dva máme technické znalosti, co se týče seřizování strojů a elektromotorů + běžné práce na automobilech.
Nicméně, rozvody ani jeden z nás ještě nedělal v tomto stádiu, kdy je celý motor rozhozený... Avšak oba dva si děláme rozvody na našich autech svépomocí za pomocí aretačních prvků.
Ovšem, co nás trápí je to, že je to kompletně rozhozené a nevíme pořádně v jakém pořadí vše nastavit... Já jediné, co vím, tak že první válec pálí, když čtvrtý stříhá... To tedy znamená, že bych měl první válec nastavit tak, aby píst byl přesně v HU a ventily na čtvrtém válci ve střihu?
Ještě doplňuji, že se jedná o 1.9TDI PD 96kW... A hlavu samozřejmě máme po kompletní GO. Blok je také v rovině... Trápí nás pouze to časování rozvodů a byl bych moc rád, kdyby se zde našel někdo, kdo by byl ochotný celou věc nějak polopaticky vysvětlit.
Předěm děkuji za případné reakce.
Potřebuješ přípravek na zaaretovavaní kliky a váčky. Nic víc...pak jen nastavit vůli na vstřikovačích , tuším na 270°.
Ty přípravky stojí pár stovek , na fixu dělaj jen prasata.
Kup si normální aretaci dnes stojí 250 Kč a máš to s jistotou, já kupoval zde specialni-naradi.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.