Nejste přihlášen/a.
Technický dotaz... Když u 1,9 TDI (VW Bora) zůstane po vypnutí motoru zavřená "chcípací" vzduchová klapka (což je chyba), při příštím startování motor nechytne. Je ale navíc možné, že by byla klapka nějak elektronicky propojená se startérem, přičemž startér by jen jednou otočil klikou a pak přestal točit?
OK. Ptal jsem se jen pro ujasnění. Byl jsem v servisu s vadným startérem (který se choval dle popisu výše – podle mě vadná volnoběžka, která se prý takhle projevuje). Mechanik startér vyměnil, aniž by ho sám zkusil. Při předávce říkal, že motor po výměně stejně nenaskočil a na vině byla právě zaseklá chcípací klapka. Proto tedy nedokázal říct, zda jsem nestartoval kvůli startéru, nebo klapce. Moc jsme to dál neřešili, ale stále mi to vrtalo hlavou. Tak mě napadla jediná (i když trochu sci-fi) varianta – jakési propojení klapky a startéru. Resumé je tedy takové, že se jen sešly dvě věci najednou – startér a klapka.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.