Nejste přihlášen/a.
Dobry den,
porouchal se mi tento snimac, auto se chovalo tak ze po zahrati zacal motor cukat a pote za nejakou dobu se motor vypnul uplne nebo po nejake ceste a vypnuti motoru ,tak za hodinu, kdyz jsem chtel nastartovat tak se tocil jen starter, ale nenastartovalo se, az treba po dvou hodinach a vychladnuti slo opet nastartovat. Cidlo je znacky Bosch, tak jsem koupil novy taky Bosch, ale je tu problem i s novym cidlem .Chova se to tak ze s novym cidlem nemohu nastartovat kdyz auto stoji celou noc a motor je studeny, kdyz cidlo vymenim za to stare tak zase nastartuji a pokud vratim nove cidlo po zahrati motoru tak uz nastartuji i s tim novym cidlem. Prosim kde by mohl byt problem, ze nove cidlo nestartuje za studena? Muze byt chyba v novem cidle nebo je mozne ze nedoliha uplne presne na puvodni pozici jako to stare? Ale je zajimave ze to prave s tim novym nejde jen za studena ,fakt nevim kde by mohl byt problem, stare cidlo za studena funguje ale za tepla prestane a nove za studena nefunguje a za tepla jo. Jedine co me napada ze by to nove fakt nejak presne nedolihalo ale to by spis nefungovalo vubec a ne jen za studena? Dekuji
Nevím,možná "vařím z vody" ale co třeba takhle zkusit diagnostiku? třeba je to v závadách a vyhazuje i nové jako vadné?
Jinak co je to za auto,motor,rok výroby...
Mně třeba na LFY vadné čidlo blbě startovalo-někdy na 2 někdy na desátý pokus,jak chytlo tak pak již bylo vše OK!Předtím se mi při výměně spojky podařilo utrhnout,ale než došlo nové musel jsme nastartovat=npřetrhlé drátky jsem spájel,zaizoloval,chytlo dobře ale motor se hádal,nešel dobře,svůj úkol to alwe sponilo-zvedl jsem auto z nejniží servisní do nejvyšší servisní a o to tam šlo!
jedna se o vuz Alfa Romeo 166 2.4 JTD. r.v. 1999 . Ja to nove cidlo musel opracovat protoze nedosedlo uplne nadoraz ,byl tam jakovy vetsi schodek na nem ,a pak to slo nastartovat po opracovani a myslel jsem ze uz bude vse OK. Ale jakmile auto stoji celou noc a je uplne vychladle tak to s novym cidlem nenastartuje a proto zase dam to stary puvodni a s tim to nastartuje hned. Takze ted vlastne prehazuji cidla ,protoze to stary prestane fungovat zase po zahrati a pak se snim nenastartuje.
A kde bereš jistotu, že je to vůbec čidlem na klice? Spíš bych třeba zapřemýšlel, zda to je opravdu 100% čidlo na klice... Jak taky píší, chce to kvalitní diagnostiku motoru + případné měření osciloskopem...
Ono je ještě taky čidlo na vačce u u Common railu je velmi důležité. Bez něho to nejde také!
Čidlo na klice je obyčejná cívka s magnetem, která je velmi spolehlivá, ale taky poruchová a daleko poruchovější je čidlo na vačce, nebot to je hallův snímač, čili polovodičová součástka a ta bývá podstatně choulostivější. Obvykle pokud je vůbec funkční, tak bývá často závada, že se zvyšuje střída mezi horní a spodní úrovní, což lze zjistit hezky osciloskopu..
kdyz dam to stary puvodni cidlo tak to nastartuje hned - selze az po zahrati a motor chcipne a nejde uz nastartovat a kdyz je tam to novy cidlo tak to nastartuju ale jen kdyz je motor zahraty nebo kdyz auto stoji dve tri hodiny .Kdyz stoji celou noc , tak s novym cidlem nenastartuju a musim dat zas to stary. Je to zvlastni zavada.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.