Zdravím, Mám kolový transporter hecht 2636 a je v tom nějaká kopie honda motoru 6,5hp. Prakticky stejný jako je tento i-les.cz/... Neustále řeším zanášení a pak tedy nefunkční zapalovací svíčky. Vzduchový filtr několikrát nový. Už to bylo na reklamaci, stejně tak jsem motor seřizoval já a pak i seřízení v nezávislém servisu. A pořád je to stejné. Nová značková i neznačková svíčka vydrží cca 30-50h provozu a to mi přijde strašně málo. Ve vibrační desce mám podobný motor a nikdy jsem na tom svíčku nedělal. Napadá někoho na co se ještě podívat?
Jj pokud se treba sytic pouziva neumerne na delku behu motoru, tak se svicky zanaseji. Vim jak to bylo u starych aut, sytic na co nejkratsi dobu jinak byly svicky cerne jak boty.
Množství oleje se mezi výměnou prakticky nemění a jestli, tak strašně málo. Co se týče odtrhu, tak počítám že nová svíčka by ho měla mít nastavený správně. Už jsem zkoušel několik značek a všechny se chovají stejně. Jedině ještě můžu zkusit úplně jiný typ svíčky. Horší to být asi nemůže.
Takže olej nebaští a odtrh bejva na nových svíčkach 0.9 tak jinak jak je na tom řešený zapalování? Ma každa svíčka svúj kabel nebo ma svúj zapalovací modul? Pokud kabel tak proměřit popřípadě zkusit jinej Pokud zapalovací modul tak přehodit mezi sebou a pokud se problém přestěhuje na jinej válec bude jasno
Koukam na odkaz a je tam magneto a tranzistorovy zapalovaní Tak bych zkusil jinej kabel a palec ke svíčce a pak bych asi zkusil dat i jiný to zapalovaní
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.