Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Koroze zadního podběhu v kufru

Od: oto000® odpovědí: 12 změna:

Dobrý den chci se zeptat chci opravovat podběh v autě bohužel je ve spojích prorezlí ,přemyšlel jsem že bych jej opravil tak že vyříznu požkozenou čáast vymodeluji novou z plechu a že ji tam nanýtuji co myslíte?

Přídám obrázek ale není realný


 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x
Nejtovat fakt ne udělá to článek a bude to rychleji reznout a pak to upadne celý
Jedine bodovat cočkem

 


1x

Tedy nejsem autoklempíř, ale moc koroze tam nevidím. Spíš žádnou. Natož aby to někde bylo skrz.

Taky nemůžeš nic vidět,protože "obrázek není reálný".

 

fugass*

0x
Nic moc tam nevidim. Nenýtuje se se to, ale boduje aspoň COčkem, lépe tigem cíp plechu postupně privařit a přiklepnout a privařit a přiklepnout...
olinl

Souhlas s fugas a dabel-svařit COčkem. Nýtování jedině při prodeji vozu nějakému nepříteli a nýtovat hliníkovými nýty..

fugass*
A jen na 3 nýty a zamatlat hajzlakem.

 

tomaslad*

0x

Nic nedělejte a jezděte. Dle hesla co funguje, do toho nevrtej. Dožene vás něco jinýho, třeba emisní zóny, ale ne nějaká marginalita typu že je někde něco zrezlý. Teda pokud to není veterán, srdcovka, to je pak jiná.

 


A nebo to obrousit pokud možno i z vnitřní strany natřet to nějakou barvou proti korozi a zatmelit nějakým tmelem a zase nastříkat.

vložil jsem foto

 

fugass*

0x
Tak to už je jiná... Drátěným kotoučem obrousit na kov a přeplátovat s cočkem, pak natřít.

 

break

0x

Veškerý postupy typu nýtování, látování , vypěnování, zatmelení atd. nejsou opravy, ale jen prasárny.

Nemocný místa vyřezat a vyměnit za zdravý díl a dodržet skladbu dílů včetně toho, jak byly díly spojovány a ochránit nátěrem všude i během výměny a ne až po...pracný, ne každý to umí

Jen je třeba odpojit baterií, demontovat hořlavý díly a ochránit interiér proti propaleni, stejně tak zakrýt okna, aby se do skla nezapichaly špony ...

Není to práce pro každýho


A kolik by to stálo u karosáře jen navařit?

asd1

To se musíš ptát toho co to bude dělat... Když přijedeš s odstrojeným,, udělá jen plechařinu a zase odjedeš, tak to moc práce neni... Dělá to i spousta lidí po garážích... Hlavně aby to dělal aspoň trochu elektrikář, aby svářečkou neodpálíl ŘJ a altík (zapalovací napětí invertoru je klidně 90V).. Baterku bych neodpojoval, ta naopak funguje jako stabilizátor napětí, spíš ten altík (prošlehnutí diod) a ŘJ... V každém případě pro svařování se kostra připojuje co nejblíž místu svařování tak aby proud netekl přes půl auta a nehledal zkratky kabeláží ..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]