Nejste přihlášen/a.
O čem se tady vlastně bavíme? Samozřejmě se žádná dodatečná odrazka nikam na vnější karoserii nesmí umístit.
To jako že by si Zdenek nalepil červený pásek, aby byl líp vidět. Pak přijde Jarda a začne lepit modrý pásek, protože bude líp vidět než ten červený. Pepíkovi nebude stačit ani modrý s červeným, protože chce být vidět ještě líp. Namontuje si růžový maják. Přece to dělají všichni pro svoji bezpečnost. Každý si vymyslí svoje pravidla a na silnicích cirkus? Stačí umělci s dodatečně namontovanými denními světly. Tipuji osmdesát procent špatně namontováno.
Odrazky (rozměr, tvar, umístění, barva) upravuje EHK 48.
Samotná odrazka musí mít homologaci.
Při splnění obou podmínek je to OK
Tohle se lepí na cisterny a plachty kamionů jako povinnost od nějakého roku pro nově vyrobené návěsy.
Já si kdysi koupil tohle
A na technické to muselo k vůli homologaci dolů. Pak jsem se na to vyprdnul. Smysl to má hlavně lepit na hranu dveří, aby při mírně pootevřených dveřích řidiče odrazka čuměla dozadu a při zavřených dveřích byla uvnitř dveří. Origo to mají některé škodovky jako kulatou reflexsní samolepku.
Na nárazník budeš muset dodržet tu homologaci a netuším, zda ti schválí tu 3M pro kamiony.
Odrazky jsou zde. Omlouvám se za nepřesnost.
Zrovna Felicie mají odrazky ve světlech jedny z těch větších co se dávají na auta.
Čistota zadních světel je v zimě základ. Nalepil bych homologovaný červený pásek na spodní hranu kufrových dveří a hotovo.
A nešel bych cestou těchto odrazek pro Feldy v odkazu. Po zimě zrůžoví a vyblednou. Přestanou odrážet a výrobce je tuším Polsko. Používají se hlavně pro zamaskování koroze před technickou.
Raději tu homologovanou pásku.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.